ورود مدعی العموم به حادثه جان‌باختن کودک زرندی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به فوت کودک ۵ ساله در یکی از استخر‌های زرند گفت: ترک فعل مدیران در حادثه جان باختن کودک زرندی پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام اسماعیل بلوچ زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند در بازدید از محل وقوع حادثه غرق شدگی یک کودک در زرند گفت: پس از دریافت خبر غرق شدن یک دختر بچه ۵ ساله در یکی از استخر‌های روستایی در منطقه دشتخاک، دستور پلمب این استخر تا رفع مشکلات حفاظتی و ایمنی صادر شد.

او با اشاره به اینکه بررسی‌های اولیه بیانگر قصور و نقش عوامل انسانی و ترک فعل برخی از مسئولان در بروز این حادثه است، بیان کرد: دادستانی زرند به منظور پیشگیری از تکرار این حوادث دردناک با قاطعیت و به فوریت به موضوع ورود پیدا کرده است.

حجت الاسلام بلوچ زاده با هشدار به تمامی مسئولانی که با سهل انگاری و ترک فعل در این گونه اتفاقات سهیم هستند، بیان کرد: مدیران و مسئولان محلی و شهرستانی که با قصور و ترک فعل و رعایت نکردن مسائل فنی و حفاظتی باعث رخداد حادثه دردناک غرق دختر بچه ۵ ساله شده اند، به زودی احضار و مورد تعقیب قضایی قرار خواهند گرفت و باید پاسخگو باشند.

او بیان کرد: به تمامی مدیران شهرستان هشدار قاطع می‌دهم تا در اسرع وقت نسبت به ایجاد حفاظ برای استخر‌ها و حوضچه‌های مختلفی که در گوشه و کنار شهرستان وجود دارد، وارد عمل شده و با پرکردن گودال‌هایی که با جمع شدن آب، خصوصا در ایام بارندگی احتمال بروز حوادث را بالا می‌برند، از بروز حوادث احتمالی مشابه در آینده پیشگیری کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند از خانواده‌ها نیز خواست: با مراقبت از کودکان از تکرار این گونه حوادث تلخ جلوگیری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=59662
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.