مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان خبر داد؛


استقبال از غرفه‌های کرمان در نمایشگاه روستاآباد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: نمایشگاه روستاآباد می‌تواند به روند روبه‌رشد روستاها و ظرفیت بالای آنها در زمینه تولید و صادرات کمک کند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، محمدجواد عبدالکریمی در بازدید از نمایشگاه روستاآباد در محل مصلای تهران افزود: استان کرمان با ۵۴ غرفه، دو سیاه‌چادر عشایری، دو کپر زیست‌بوم مردم جنوب استان و دو سازه نوین ضد زلزله اَبَرخشت در نمایشگاه توانمندی روستاییان کشور شرکت کرد.
او با تقدیر از عوامل اجرایی، دست‌اندرکاران و غرفه‌داران نمایشگاه روستاآباد خاطرنشان کرد: شاهد استقبال خوبی از غرفه‌های استان کرمان بودیم، ویژگی‌ها و توانمندی‌های روستاییان و عشایر استان کرمان در این نمایشگاه عرضه شد و ظرفیت‌سازی خوبی برای استان کرمان صورت گرفت.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان گفت: دو گروه آئینی از هنرمندان شهرستان‌های بم و عنبرآباد در نمایشگاه به اجرای برنامه پرداخته که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و نشان می‌دهد مردم ما به فرهنگ بومی و آئین‌های سنتی علاقه‌مند هستند.
او اظهار داشت: تنوع تولیدات محصولات روستاییان عرضه شده در نمایشگاه موردتوجه بازدیدکنندگان قرار گرفت و تعدادی از غرفه‌های استان کرمان به دلیل بسته‌بندی‌های مناسب، زیبا و خلاقیت در تولید به‌صورت ویژه مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفتند.
عبدالکریمی گفت: باتوجه‌به اهمیت بسته‌بندی محصولات نیاز است استان در این زمینه به یاری بخش روستایی بیاید.

 photo7130833539

photo7130833349

photo7130833171

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=109863
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.