ماموریت معاون استاندار به دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس؛


برنامه‌ فرهنگی برای قشر خاکستری جامعه داشته باشید

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید برآنکه برنامه‌ها باید کیفیت داشته باشند، تصریح کرد: برنامه‌های دفاع مقدس برای قشر خاکستری باشد و برنامه‌های فاخر داشته باشید. 

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، رحمان جلالی صبح امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان گفت: ۱۳ روش تربیتی در دنیا وجود دارد که متاسفانه ما از همه آن روش‌ها استفاده نکردیم.

وی مواجه کردن، الگوسازی و نمادسازی را از جمله روش‌های تربیتی دانست و بیان کرد: اگر هنر و ابتکار اگر چاشنی کارهای فرهنگی باشد، مطمئنا موفق‌تر بودیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با تاکید برآنکه ریشه همه مشکلات فرهنگی است، اظهار کرد: وقتی مشکلات اقتصادی، اجتماعی و … را ریشه‌یابی می‌کنیم در می‌یابیم یکی از علل آن اتفاق مشکل فرهنگی است.
وی با انتقاد شدید از عدم حضور برخی از مدیران در این جلسه بیان کرد: این مشخص می‌کند که آن مدیران دغدغه‌ای در ایم خصوص ندارند.
معاون استاندار کرمان بر لزوم استفاده از ظرفیت مکتب حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و افزود: موازی کاری در اجرای برنامه‌ها نداشته باشید. نظارت دقیق بر عملکرد این شورا خواهم داشت.
محمود مهدوی‌فر مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: ستاد نیروهای مسلح سامانه الکترونیکی برنامه‌های دفاع مقدس در زمینه هفته دفاع مقدس طراحی کرده که دستگاه‌ها باید برنامه های این هفته خود را در آن سامانه ثبت کنند.
وی با بیان این مطلب که ارزیابی دستگاه‌ها در خصوص اقدامات آنها در خصوص دفاع مقدس از طریق سامانه دفاع انجام می‌شود، افزود: از حدود ۲۰۰ دستگاهی که در استان است، در سال گذشته۶۲ دستگاه برنامه‌های خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار کرد: با فروکش کردن بیماری کرونا، بیشتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس حضوری برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=87926
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.