رویدادهای فرهنگی در نیمه دوم خردادماه:


برگزاری یک نمایش و دو کنسرت در شهر کرمان

از رویدادهای فرهنگی و هنری در نیمه دوم خردادماه می‌توان به اجرای تئاتر چه کسی مسیح را کشت و برگزاری کنسرت‌های رضا بهرام و کسری زاهدی در شهر کرمان اشاره کرد.

به گزارش کرمان‌نو، تئاتر «چه کسی مسیح را کشت؟» به کارگردانی پوریا قلی‌پور و تهیه‌کنندگی حسین ایرانمنش از 25 خرداد به روی صحنه می‌رود. داستان از جایی شروع می‌شود که یک جنازه در میدان شهر پیدا می‌شود و دادستان ایالت خود پرونده را پیگیری می‌کند.

این تئاتر تا 27 تیرماه در مجموعه تئاتر شهر کرمان به روی صحنه می‌رود.

25 و 26 و 27 خرداد رضا بهرام در تالار مرکزی فرهنگ و هنر کرمان کنسرت برگزار می‌کند و محدوده قیمتی بلیت این کنسرت از 280.000 تومان آغاز و تا 480.000 تومان ادامه دارد. 31 خرداد و 1 تیر هم کنسرت کسری زاهدی در این تالار برگزار می‌شود.

در زمینه سینما اما سینماهای شلوغی داریم.

کت‌چرمی به کارگردانی حسین میرزامحمدی و بازی بازیگرانی مثل جواد عزتی و صابر ابر که تا کنون سروصدای زیادی در کل کشور ایجاد کرده اکنون در سینما شهر تماشا کرمان ساعت 20:30 اکران می‌شود.

شهرهرت و فسیل در 2 سینمای شهر کرمان به روی پرده می‌رود.

فیلم شهرهرت به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرح‌بخش یک فیلم کمدی است که در سینما شهر تماشای کرمان 3 نوبت و در سینما آسیا هم 2 نوبت به این فیلم تعلق‌گرفته است.

فیلم فسیل به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی ابراهیم عامریان در سینمای شهر تماشا و سینما آسیا در 2 نوبت اکران می‌شود.

تماشاخانه پارس 2 فیلم سینمایی عروسی مردم و پروا را اکران می‌کند.

عروسی مردم به کارگردانی مجید توکلی و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی است و ژانری درام دارد. این فیلم داستان دختر و پسری را روایت می‌کند که برای سرگرمی به عروسی‌های مردم می‌روند تا خوش بگذرانند.

فیلم پروا به نویسندگی و کارگردانی مهران مهدویان است و این فیلم داستان خسرو امیری ۳۰ساله را روایت می‌کند که شغل چندان مناسبی ندارد و در تلاش است که شرایط شغلی خودش را تغییر دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105365
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.