تخفیف 30 تا 100 درصدی پرداخت عوارض برای فعالین فرهنگی و هنری منوط به تایید شورا

سیدمهران عالم زاده امروز در نشست “هنر استان کرمان در آینه نقد و نظر” (هم اندیشی هنرمندان، صاحب نظران فرهنگی و مسوولان) ادامه داد: هنر بهترین زبان انتقال مفاهیم است و باید همه از این ظرفیت استفاده کنیم.

آنطور که ایسنا نوشته وی با تاکید بر اینکه هنر برای مردم است و هنری که برای مردم و در خدمت مردم نباشد، نمی تواند پویایی لازم را داشته باشد، افزود: از هر هنر و هنرمندی که در این راستا به کمک ما بیاید، استقبال می کنیم و معتقدیم کارهای فرهنگی و اجتماعی که برای مردم انجام شود، بدون اینکه در بستری از هنر نباشد، اثرگذاری مطلوب را نخواهد داشت.

عالم زاده با بیان اینکه در این دوره شهرداری بسیاری از فضاهای شهری برای فعالیت های فرهنگی هنری قرار داده شده و همچنان این آمادگی را اعلام می کنیم که تشکل های هنری از فضاها استفاده کنند، بیان کرد: پیشنهادات شفاف و مدون را برای ترغیب فعالیت های هنری و فرهنگی را از سوی خانه هنرمندان می پذیریم و آمادگی را داریم در شورای اسلامی مصوب کنیم تا ادامه دار باشد.

وی با اشاره به اینکه باید به اقتصاد هنر توجه کرد، افزود: در موضوعاتی که شهرداری وارد می شود، در واقع به نوعی سوبسید فرهنگی هنری به قشری از جامعه است که توان پرداخت هزینه ها را در آن بخش ندارند و باید بخشی از بدنه اجتماع را ارتباط مستمر بیشتری با هنر بدهیم.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=21376
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.