تعطیلی اصناف فرهنگی کرمان| هنرجویان در صورت مشاهده تخلف گزارش دهند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به شیوع موج چهارم کرونا و تعطیلی اصناف فرهنگی کرمان از هنرجویان خواست در صورت مشاهده تخلف گزارش بدهند.

محمدرضا علیزاده افزود: با توجه به مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی، فعالیت های فرهنگی هنری به ویژه آموزشی نظیر آموزشگاه های آزاد هنری، سینمایی و غیره در استان کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

او تصریح کرد: هر چند تعطیلی چند باره فعالیت‌های فرهنگی هنری کام اصحاب فرهنگ و هنر را تلخ تر از قبل نموده است، اما برای سلامت جامعه و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا ناچار به اعمال تعطیلی و محدودیت هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی، شرکت و حضور در کلاس های آموزشی به هیچ وجه اجباری نبوده و برگزاری کلاس ها در فضای مجازی نیز کاملا اختیاری است.

او با اشاره به همکاری بسیار خوب اهالی فرهنگ و هنر با مصوبات ستاد کرونا اظهار داشت: امید داریم که این شرایط نامطلوب فعلی در جامعه هر چه زودتر رفع شود و فعالیت های فرهنگی هنری با قدرت و توجه هر چه بیشتری ادامه یابد.

علیزاده با اشاره به نظارت بر فعالیت های صنوف فرهنگی در ایام کرونا تصریح کرد: هنرجویان در صورت مشاهده تخلف در این زمینه، موارد را به این اداره کل و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها گزارش کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از ابتدای کرونا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در قالب های متنوع سعی کرده با کمک‌ها و پرداخت تسهیلات و پشتیبانی معیشتی از قشر آسیب پذیر فرهنگی و هنری حمایت کند./ایرنا

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=68231
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.