تغییرات در انجمن موسیقی کرمان

اعضای هیات مدیره انجمن موسیقی کرمان با استعفای سورج یاسایی به عنوان رئیس سابق انجمن موافقت کردند و آریا انوشه ماهری به اتفاق آرا به عنوان سرپرست جدید این انجمن انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در نشست هیات مدیره انجمن موسیقی کرمان از پیگیری فرآیند ثبت اساسنامه جدید انجمن موسیقی این استان برای ساماندهی انجمن‌های هنری در قالب جدید خبر داد.

محمدرضا علیزاده گفت: بر اساس اساسنامه جدید، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس هیات مدیره انجمن موسیقی نیست و انجمن از یک نهاد نیمه دولتی تبدیل به انجمن غیردولتی می شود.

وحید محمدی، معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم در این نشست گفت: سه نفر از اعضای هیات مدیره انجمن مامور شوند تا مراحل ثبت قانونی انجمن موسیقی کرمان را انجام دهند.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر اعضای هیات مدیره انجمن با استعفای سورج یاسایی به عنوان رئیس سابق انجمن موافقت کردند و آریا انوشه ماهری به اتفاق آرا به عنوان سرپرست جدید انجمن موسیقی کرمان انتخاب شد.

همچنین از اعضای هیات مدیره قبلی، آریا انوشه ماهری، حمیدعسکری و علی عرفانی به عنوان هیات موسس جدید این انجمن معرفی شدند تا ثبت انجمن و تصویب اساسنامه جدید را تا مرحله پایانی پیگیری کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74325
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.