افزایش ۹۱ درصدی جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کرمان

میزان جابه‌جایی مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی برون شھری شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری کرای بین شهری، سه ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته میزان ۹۱ درصد افزایش داشته است.

رییس اداره مسافر اداره کل راھداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با اعلام این خبر گفت: طی سه ماھه نخست امسال حدود یک میلیون و ۶۰۰ ھزار نفر مسافر به وسیله ۴۲۰۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافربری جاده ای استان کرمان به نقاط مختلف کشور جابه جا شده اند.

به گزارش ایسنا سهند شفق با اشاره به افزایش ۵۹ درصدی تعداد سفرھای انجام شده در ھمین دوره زمانی افزود: در امر جابه جایی مسافر نیز در بهار امسال، تعداد ۸۳۴ دستگاه اتوبوس، ۱۱۲۰ دستگاه مینی بوس و ۲۲۵۴ دستگاه سواری کرایه بین شھری به کار گرفته شده است.

شفق تصریح کرد: در این زمینه بیشترین تعداد مسافر به ترتیب از مبداء شهرستان ھای کرمان، سیرجان و رفسنجان و … به مقصد استان ھای ھرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، یزد، تهران، فارس و اصفھان و …جابه جا شده اند.

رییس اداره مسافر اداره کل راھداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان افزود: حدود ۴۵۵۶ نفر راننده حرفه ای در بخش حمل و نقل مسافر برون شھری استان، تحت پوشش حدود ۸۵ شرکت و موسسه حمل و نقل مسافر جاده ای وظیفه جابه جایی مسافر استان را به عهده دارند.

وی با بیان این مطلب که هشت پایانه مسافربری در حمل و نقل مسافر استان کرمان نقش  دارند، یادآور شد: سامانھچه ھای اطلاع یابی از نظرات مسافران از جمله شماره پیامک  ۱۰۰۰۰۳۴۱، فروش اینترنتی بلیت به نشانی اینترنتی .com .۷۲۴ safar تصمیمات کمیته ارتقای خدمات بخش مسافر استان و نظارت بر عملکرد شرکت‌ھای مسافربری، از جمله موارد خدمات‌دھی مناسب‌تر به مسافران بوده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=74322
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.