جشنواره فیلم فجر در کرمان | به‌زودی سینماهای میزبان معرفی می‌شوند

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه همزمان با کل کشور در کرمان برگزار خواهد شد.

محمدرضا علیزاده افزود: نزدیک به دو ماه است که دبیرخانه ی استانی جشنواره در کرمان همچون دوره گذشته توسط موسسه مجری ، خانه ی هنر و فرهنگ ماهور کرمان آغاز به کار کرده و دبیر اجرایی جشنواره در کرمان امیر عابدین پور امور اجرایی این رویداد را به عهده دارد. در همین راستا کمیته های تخصصی مختلف کار خود را طبق برنامه ریزی ها انجام می دهند.

وی گفت: پایگاه های اطلاع رسانی در شبکه های اجتماعی مشغول به اعلام رویدادهای مختلف و معرفی فیلم ها برای مخاطبان هستند.و امید این می رود که این‌دوره از جشنواره با استقبال زیاد مخاطبان روبرو شود.

و دبیر استانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان کرمان افزود: امسال نیز همچون دوره گذشته جشنواره ، پیش فروش بلیت فیلم ها به شکل پک های مختلف برنامه ریزی شده و پس از اعلام فیلم ها از سوی دبیرخانه ، آغاز خواهد شد .

علیزاده گفت: بزودی سینماهای میزبان فیلم ها در کرمان معرفی خواهند شد و امیدواریم با تلاش های دبیرخانه در کرمان ، بهترین دوره این رویداد را تا به امروز در کرمان پشت سر گذاریم.

سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن ماه همزمان در کل کشور به دبیری ابراهیم داروغه زاده برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=40937
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.