یک ماه تا پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانۀ جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی شهرداری کرمان 10 اردیبهشت‌ماه را آخرین مهلت ارسال آثار به «جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان اعلام کرد.

«محمد جهانشاهی» با بیان اینکه یک ماه دیگر تا پایان مهلت ارسال اثر به دبیرخانۀ «جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» باقی مانده، گفت: تا امروز 10 فروردین‌، بیش از 8000 نفر از 32 کشور دنیا از سایت جشنواره بازدید کرده‌اند و در حال کسب اطلاعات از مراحل ارسال اثر به جشنواره هستند.

او افزود: برخی از این تعداد به صورت انفرادی و برخی هم به صورت جمعی ازجمله مدارس و مراکز آموزشی، با سایت جشنواره ارتباط برقرار کرده‌اند.

جهانشاهی همچنین با اشاره به ارسال حدود 1000 اثر به دبیرخانۀ جشنواره گفت: 30 درصد از آثار از داخل کشور و 70 درصد از خارج کشور، به دبیرخانۀ «جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان ارسال شده است.

او افزود: تاکنون از کشورهای ایران، قزاقستان، روسیه، آمریکا، آلمان، بلغارستان، چین، اندونزی و هندوستان، بیشترین ارتباط را با دبیرخانۀ جشنواره برقرار و اثر ارسال کرده‌اند.

مدیر جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک شهرداری کرمان در خصوص داوری آثار ارسالی به جشنواره نیز بیان کرد: «هِنری لاو هوچونگ»، از هنگ‌کنگ؛ «ایوان استویانف»، از بلغارستان، و «ایوانا کاسالیکا» از جمهوری چک و «محمدعلی بنی‌اسدی» و «اکبر نیکان‌پور»، از ایران و همچنین شش داور نوجوان از کشورهای «ایران»، «هنگ‌کنگ»، «اکراین»، «موزامبیک»، «بلغارستان» و «هند»، داوری آثار نخستین «جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان را بر ‌عهده دارند.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع و ارسال اثر به نخستین «جشنوارۀ جهانی نقاشی کودک» شهرداری کرمان، می‌توانند به سایت جشنواره به آدرس https://cipfk.com/ مراجعه کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67449
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.