سلام فرمانده فردا در زادگاه حاج قاسم اجرا می‌شود

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان گفت: پویش عهد سلیمانی با اجرای سرود سلام فرمانده در مصلای امام علی (ع) کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، امیر اشرفی گفت: در ابتدا این پویش در یکی از شهر‌های شمال ایران آغاز شد و هم اکنون در بسیاری از مناطق کشور و بسیاری از کشور‌ها در حال اجرا است.

به گفته او بر اساس آخرین تصمیمات قرار است این همایش فردا عصر چهارشنبه یازدهم خرداد در محوطه باز مصلای امام علی (ع) شهر کرمان با حضور ابوذر روحی برگزار شود.

او می‌گوید: برنامه از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه به مدت یک ساعت باحضور خانواده‌ها و جمع کثیری از دانش آموزان برگزار خواهد شد.

خادم برگزاری پویش عهد سلیمانی گفت: در دقایق اولی توسط ابوذر روحی با حاضران همایش، متن شعر تمرین ودرنهایت با پخش یک کلیپ، سرود سلام فرمانده اجرا می‌شود.

به گفته اشرفی در کرمان چند مجموعه که فعالیت کودک و نوجوان انجام می‌دادند، اقداماتی را در این زمینه آغاز کردند و حدود ۶۰۰ نفر از کودکان و نوجوانان از سن چهار تا ۱۱ سال در فراخوان اعلام شده شرکت کرده اند.

او می‌گوید: نزدیک به دو ماه در کرمان در محل مصلای امام علی (ع) و استادیوم شهید «سلیمی کیا» این سرود به همت کودکان و نوجوانان تمرین می‌شود و هم اکنون عموم مردم علاقمند به شرکت در پویش «سلام فرمانده» هستند.

به گفته اشرفی، تمام فضای باز محوطه مصلی بزرگ امام علی (ع) برای این اجرا در نظر گرفته شده که پیش بینی می‌شود بیش از ۶۰ هزار نفر حضور داشته باشند.

دبیر جامعه ایمانی مشعر استان کرمان گفت: مجموعه‌های مردمی درگیر آماده‌سازی این کار هستند و دستگاه‌های ذی‌ربط قرار است زیر ساخت‌های لازم را فراهم کنند.

او درخواست کرد افراد شرکت کننده، بطری آب خنک، کلاه نقاب دار، سربند وداشتن پرچم جمهوری اسلامی و اسماء متبرکه به همراه داشته باشند و همچنین با انتظامات همکاری لازم بعمل آوردند.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=89458
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.