عدالت فرهنگی و هنری از دورترین منطقه جنوب کرمان آغاز خواهد شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان راه اندازی دبیرخانه دائمی فرهنگی و هنری شمیم وحدت و کارگروه هنر در رمشک رل در راستای تحقق عدالت عنوان کرد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، بهرام مسلمی مهنی امروز ۲۶ مردادماه در دیدار با هنرمندان در شهر رمشک از توابع شهرستان قلعه گنج با اشاره به تحقق عدالت فرهنگی و هنری در مناطق دورافتاده جنوب کرمان گفت: دولت به تحقق نگاه عادلانه نسبت به تخصیص اعتبارات و حمایت از جامعه فرهنگی و هنری اهتمام ویژه ای دارد و این مهم سرلوحه کار ما قرار دارد.

وی شناسایی هنرمندان رمشک را از اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد و افزود: باید ضمن شناسایی هنرمندان در حوزه های مختلف برنامه ها و نیازهای منطقه به صورت کارشناسی توسط جامعه محلی ارائه بشود.

مسلمی در پاسخ به خواسته هنرمندان مبنی بر  اختصاص مکانی برای گردهمایی جامعه هنری و فرهنگی رمشک قول مساعدت داد و گفت: طبق رایزنی های انجام شده با آموزش و پرورش به زودی مکانی برای این منظور تعیین خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان همچنین از راه اندازی کارگروه هنر و دبیرخانه دائمی فرهنگی و هنری نسیم وحدت خبر داد و گفت: اهالی فرهنگ و هنر در قالب این دو کارگروه می توانند فعالیت های خود را با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برنامه ریزی و اجرا نمایند و از هیچ کمکی در این زمینه دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، در این نشست طی ابلاغی  اسحاق رمشکی و ابراهیم شهدوست زاده به ترتیب به عنوان  دبیر کارگروه هنر و مسئول دبیرخانه فرهنگی و هنری نسیم وحدت و رابط فرهنگی در شهر رمشک معرفی شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95488
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.