کسب رتبه دوم تولید خبر کشور توسط خادمان رسانه ای امام رضا کرمان

مسئول کانون خادمان رسانه‌ ای امام رضا(ع) استان کرمان از کسب رتبه دوم تولید خبر این کانون در دهه اول محرم خبر داد.

حامد شجاعی با بیان اینکه رسانه ها بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی بر عهده دارند اظهار داشت: رسانه ها یکی از کارآمدترین ابزار برای انتقال فرهنگ و سمت و سودهی به افکار عمومی هستند. لذا بیشترین نقش را در ترویج فرهنگ رضوی می توانند ایفا کنند.

او با اشاره به کسب رتبه دوم تولید خبر کشور در دهه اول محرم توسط خادمیاران رسانه ای امام رضا علیه السلام گفت: کانون خادمان رسانه ای با استفاده از ظرفیت اصحاب رسانه استان(خبرنگاران ) با عنوان یاوران رضوی در تولید خبر خوشبختانه موفق شده در استان کرمان به لحاظ کیفیت تولید خبر رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد.

وی اضافه کرد: همچنین استان کرمان با تولید و انتشار 112 و 4 گزارش در سایت آستان نیوز بعداز استان تهران جایگاه دوم تولید خبر را کسب کرد.

شجاعی با بیان اینکه وظیفه خادمیاران، خدمت به نیازمندان با هدف ترویج فرهنگ رضوی در جامعه است اظهار داشت: کانون خادمان رسانه ای به این منظور با تشکیل کارگروه «فرهنگ امام رضایی» و با مشارکت سازمان بسیج رسانه استان و خبرگزاری ها، میزگرد تخصصی رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه برگزار می کند.

وی اضافه کرد: درهمین راستا با تولید محتوای امام رضایی و نشر از طریق شبکه های اجتماعی سعی می شود که در این شرایط سخت بیماری کرونا حال و هوای حرم مطهر رضوی را به جامعه انتقال دهیم .

او از تولید برنامه «ذکرالهی» توسط خادمیاران رسانه ای استان کرمان به سفارش دبیرخانه امور رسانه آستان قدس رضوی خبر رضوی داد و گفت: این نماهنگ در روز عرفه از شبکه های جام جم و خراسان رضوی و استان کرمان و فضای مجازی مرتبط با آستان قدس رضوی پخش شد.

مسئول کانون خادمان رسانه ای امام رضا استان کرمان گفت: صد عکس نوشته و20 استوری موشن و 20نماهنگ به مدت 20دقیقه توسط خادمیاران کارگروه عکس و گرافیک تولید و بازنشرداده شد.

شجاعی از جذب و ساماندهی اصحاب رسانه استان کرمان در قالب یاوران رضوی خبر داد و گفت: کانون خادمان رسانه ای امام رضا(ع) با هدف توسعه فعالیت ها و تولید محتوای امام رضایی به منظور ترویج فرهنگ رضوی در جامعه از اصحاب رسانه اعم از خبرنگار، روزنامه نگار، نویسنده‌، تصویربردار، صدابردار، تدوین گر که تمایل به خدمت داشته باشند استقبال می کند.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تلاش خادمان رسانه‌ای حضرت رضا(ع) در مسیر ترویج فرهنگ و سیره رضوی مورد رضای اهل‌ بیت عصمت و طهارت(ع) و مردم دیار کریمان واقع شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=75528
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.