برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری علمدار در کرمان

آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی – هنری “علمدار” یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش برگزار شد. 

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نخستین جشنواره فرهنگی – هنری “علمدار” یادواره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از مرداد ۹۹ کلید خورد.

اسکندری نسب ادامه داد: ستاد اجرایی جشنواره علمدار از مرداد ۹۹ در دبیر خانه کشوری و کمیته های ۱۰ گانه تشکیل شد و شیوه نامه اجرایی پس از تدوین و بررسی نهایی در نیمه شهریور ۹۹ به ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ و ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره همزمان با افتتاحیه و رونمایی از پوستر جشنواره در محل مرقد مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد.

او گفت:  ۱۱۵ هزار اثر در ۱۳ رشته از دانش آموزان و فرهنگیان علاقمند به سردار دلها در مدت ۸۳ روز از طریق کانال جشنواه در شبکه شاد شامل هشت هزار و ۷۳۳ اثر از سوی فرهنگیان، ۱۰۶ هزار و ۳۹۹ اثر از سوی دانش آموزان کشور و ۱۱۰ اثر هم از سوی دانش آموزان مدارس ایرانی کشور های قطر، روسیه، گرجستان، لبنان، ژاپن، قرقیزستان، امارات، عمان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: به لحاظ تعداد آثار ارسالی، دانش آموزان و فرهنگیان استان فارس با ارسال هفت هزار و ۲۸۳ اثر رتبه اول، استان کرمان با ارسال پنج هزار و ۶۱۲ اثر رتبه دوم و شهرستان های استان تهران با پنج هزار و ۵۱۱ اثر رتبه سوم را به خود اختصاص دادند.

اسکندری نسب گفت: کمیته های فنی به منظور بررسی و داوری آثار از آذر ماه ۹۹ به منظور انتخاب برگزیدگان جشنواره تشکیل شد که در آیین اختتامیه از تعداد محدودی از برگزیدگان به صورت حضوری تجلیل شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=61536
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.