انعقاد تفاهم‌نامه میان سازمان صمت جنوب کرمان و کمیته امداد این استان

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با کمیته امداد به منظور ترویج فرهنگ کار و احسان و نیکوکاری خبرداد.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، مسلم مروجی فرد با اشاره به اهداف ترویج فرهنگ احسان و نیکو کاری گفت: این تفاهم نامه همکاری به منظور ترویج و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری و در راستای استفاده از ظرفیت متقابل صنعت، معدن و تجارت و کمیته امداد در توانمندسازی، کار آفرینی مددجویان و ارائه خدمات موثر به نیازمندان، بین این دو نهاد منعقد شد.

وی افزود: تلاش در جهت هم افزایی توانمندی ها و امکانات برای مبارزه با فقر و محرومیت در راستای منویات مقام معظم رهبری و خدمت رسانی به خانواده های نیازمند به ویژه در مناطق محروم جنوب کرمان را از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

مروجی فرد تصریح کرد: همکاری در ایجاد فضای کسب و کار ویژه افراد تحت حمایت کمیته امداد، ایجاد مراکز نیکوکاری و مراکز تخصصی اشتغالزایی ویژه این افراد، حامی یابی و جذب کمک های نقدی و غیر نقدی در مناسبت های مختلف جهت ایتام و نیازمندان، همکاری در جهت جذب افراد تحت حمایت و مددجویان در واحد های تولیدی زیرمجموعه را از دیگر اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

وی همچنین افزود: شناسایی و معرفی مددجویان جویای کار و اعطای بسته های تشویقی به واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری نیز از دیگر مفاد این تفاهم نامه می باشد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: واحدهای صنعتی، معدنی و تجاری که در این توافقنامه شرکت کنند و برای افراد تحت حمایت کمیته امداد در واحدهای خود اشتغالزایی کنند، می توانند از تسهیلات ۱ میلیارد ریالی به ازای هر اشتغال ایجادی استفاده نمایند.

وی اظهار کرد: معافیت سهم بیمه تامین اجتماعی به مدت چند سال برای کارفرمایانی که نسبت به جذب و بکارگیری افراد تحت حمایت کمیته امداد اقدام می نمایند، نیز از دیگر بندهای این تفاهم نامه می باشد.



لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=88898
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.