برگشت اعتبارات به خزانه نشان از ضعف مدیریت است

استاندار کرمان گفت: مدیران باید طوری برنامه ریزی کنند تا اعتبارات به خزانه برگشت نخورند و اگر این اتفاق رخ بدهد نشان از ضعف یک مدیر است.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، سومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با محوریت بررسی بودجه سال ۱۴۰۱ و نحوه تخصیص آن برگزار شد.

در این جلسه استاندار کرمان گفت: معیار ارزیابی مدیران در موضوع جذب اعتبارات مشخص می شود.

محمد مهدی فداکار می گوید: مدیران باید طوری برنامه ریزی کنند تا اعتبارات به خزانه برگشت نخورند و اگر این اتفاق رخ داد این موضوع نشان از ضعف یک مدیر است.

او همچنین در خصوص پروژه های ملی که در استان مصوب شده اند گفت: بایستی اعتبارات این طرح ها از محل اعتبارات کشور دیده شود زیرا بودجه استان جوابگوی نیازهای فراوان بخش های مختلف نیست به همین دلیل نباید اعتبارات استانی صرف طرح های ملی شود.

رودری گفت: در این جلسه بودجه استان در حوزه اعتبارات هزینه ای و اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای مورد بررسی قرار گرفت که براین اساس اعتبارات هزینه ای به میزان ۱۳۰۰ میلیارد تومان بین ۳۲ دستگاه اجرایی استان که مشمول قانون بودجه می شوند توزیع خواهد شد که بیشتر مربوط به حقوق نیروها و هزینه های جاری دستگاه ها است و همچنین اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای بر اساس ۳۰ شاخص قانون بین ۲۳ شهرستان استان توزیع می شود.

رودری ،رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان فرمانداران موظف هستند ظرف دو هفته کمیته‌های برنامه ریزی را تشکیل دهند و پروژه های هر فصل و برنامه را مشخص کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان می گوید: در بخش اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای امسال بودجه استان ۲۰ درصد رشد دارد که با توجه به وجود سه هزار پروژه نیمه‌تمام در استان اولویت این اعتبارات با پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواهد بود.


لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=90209
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.