استاندار کرمان:


فضای استان برای سرمایه‌گذاری مثبت است

استاندار کرمان گفت: فضای استان برای سرمایه‌گذاری مثبت است و ارائه طرح‌ها در جلسات کارشناسی و تخصصی رفع موانع تولید را می‌توان تجربه موفقی دانست.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط‌عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار روز چهارشنبه در سی‌ونهمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، افزود: امسال گره زیادی از سرمایه‌گذاری در استان باز شد و سرمایه‌گذاری جان گرفت.

او رونق سرمایه‌گذاری در استان کرمان را مدیون جلسات و مصوبات کارگروه رفع موانع تولید دانست و ادامه داد: با وجود نقطه‌نظراتی که از سوی دستگاه‌های اجرایی مطرح می‌شود، اما احساس عمومی برای سرمایه‌گذاری شکل‌گرفته است.

اشتغال و تولید ۲ موضوع‌محوری کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان نیز در این نشست با تأکید بر اینکه باید به صنعت بیشتر کمک کنیم، از واحدهای خصوصی و تولیدکننده‌ها که در شرایط سخت اقتصادی ایستادگی کردند، تشکر کرد و گفت: امیدواریم سال جدید برای حوزه اقتصادی کرمان پربرکت باشد.

امیر حسن‌زاده عبور از مشکلات و دستیابی به پیروزی‌هایی در سال جاری را نتیجه همکاری و همراهی تمامی اعضای تیم اقتصادی استان به‌خصوص اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و اتاق تعاون دانست و افزود: ان شاالله سال آینده بتوانیم رشد بیشتری داشته باشیم.

او با اشاره به تشکیل مستمر جلسات کارگروه رفع موانع تولید، تصریح کرد: اشتعال و تولید ۲ محور اساسی کارگروه در سال جاری بوده است تا همه به کمک واحدهای تولیدی و تولیدکننده‌ها بیایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با تأکید بر اینکه کسی که بخواهد فقط زمین بخرد و به دنبال سفته‌بازی باشد، جایش در تیم اقتصادی استان و موارد حمایتی نیست، گفت: الحمدلله این موضوع توسط دستگاه‌های اجرایی مدیریت شد و وقت را برای تولیدکننده‌های واقعی گذاشتیم.

او با اشاره به اهمیت بحث اقتصاد معدن در استان کرمان، ادامه داد: مهم‌ترین بخش تولید حوزه زیرساخت است که در شهرک‌های صنعتی ایجاد شده است؛ ضروریست مشکلات واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی احصا و واحدهای نیمه‌فعال شناسایی و فعال شوند.

حسن‌زاده با اشاره به بازدیدهای اخیر از واحدهای تولیدی در سطح استان و پیگیری مشکلات و مسائل پیشروی آنها، خاطرنشان کرد: به دنبال احداث و راه‌اندازی کارخانه جدید نیستیم و قصد داریم مشکلات موجود در شهرک‌ها و واحدها را بررسی و رفع کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=116298
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.