جزئیات جدید از پرونده فساد مالی مدیرکل غله استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از دستگیری افرادی در رابطه با پرونده فساد اداری یکی از مدیران کل استان کرمان خبر داد و گفت: متهمان جدید خارج از سیستم اداری هستند.

یدالله موحد در تشریح آخرین وضعیت پرونده دستگیری مدیرکل شرکت غله استان کرمان و معاون وی به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه اظهار داشت: پرونده در حال تحقیقات و بررسی است.

رئیس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه متهمان در بازداشت هستند افزود: بازجویی از آنها در حال انجام است و موارد تازهای از این پرونده کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه یکسری افراد جدید به متهمان اضافه شدند خاطر‌نشان کرد: متهمان جدید که دستگیر شدند خارج از سیستم اداری دولتی هستند.

10 خرداد‌ماه جاری بود که یدالله موحد از دستگیری مدیرکل و معاون اداری مالی اداره کل غله استان کرمان به اتهام فساد اداری و اخذ رشوه خبر داده بود.

به گزارش تسنیم او گفته بود در پی رصد و گزارشات واصله به اداره کل اطلاعات استان کرمان مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل استان کرمان و ارزیابی و صحت گزارشات و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضائی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات مدیرکل مذکور به همراهی معاون این اداره دستگیر شدند.

دادخداد سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان نیز از تحت تعقیب قرار گرفتن افرادی در رابطه با این پرونده خبر داد و تصریح کرد: تا‌کنون تعداد افرادی که در ارتباط این پرونده تحت تعقیب قرار گرفتند چهار نفر هستند و احتمال دارد تعداد افراد بیشتری هم تحت تعقیب قرار گیرند.

سالاری گفته بود: پس از بازرسی از منزل نامبرده 37 قطعه سکه طلا تمام بهار آزادی که از طریق نامشروع و ارتشاء کسب شده بود کشف شد، این سکه‌ها در داخل یک اسباب بازی داخل منزل وی جاسازی شده بودند. 25 میلیون تومان کارت هدیه نیز که رشوه گرفته شده بود در محل خانه متهم توقیف شد و یک باب منزل مسکونی که در پنج طبقه بنا احداث شده نیز توقیف شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=51238
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.