نماینده مجلس: ۲ هزار فرصت اشتغال در شهربابک ایجاد می‌شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: با راه‌اندازی دهها پروژه کوچک و بزرگ اقتصادی در این شهرستان بزودی حدود ۲ هزار اشتغال در این شهرستان ایجاد و ۲ هزار نفر به جمعیت کارگری شهربابک اضافه می‌شود.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایرنا، مصطفی رضاحسینی شبانگاه دوشنبه در نشستی با حضور نمایندهای کارگران شرکت های فعال در شهربابک افزود: پروژه هایی نظیر طرح تغلیظ ۲ کارخانه مس میدوک، کارخانه آهک، فاز ۲ مس فلز رنگین، ۲ کارخانه کاشی و بسیاری واحدهای تولیدی دیگر در روزهای آینده وارد مدار اقتصاد و اشتغالزایی این شهرستان می شود.

وی به رصد شبانه روزی مسائل کارگران شهربابک اشاره و تصریح کرد: جذب سرمایه گذار، راه اندازی معدن و کارخانه، توسعه و فراهم کردن زمینه اشتغال از وظایف نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در شهربابک بوده که انجام شده است.

رضاحسینی با تأکید بر اینکه به عنوان نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی در کنار کارگران هستم و حتی سر سوزنی از مطالبات این قشر عقب نمی نشینم، بیان کرد: از رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی این شهرستان می خواهم که به خواسته های کارگران توجه کند و پیگیر درخواست هایشان باشد.

وی همچنین اظهار داشت: میانگین حقوق دریافتی بسیاری از افرادی که در شرکت ملی مس و شرکت های زیرمجموعه آن کار می کنند، بر خلاف تصور عموم مردم بین سه تا هفت میلیون تومان است و به نظر می رسد حدود ۷۰ درصد از این افراد از همین حقوق پایین برخوردار هستند.

فرماندار شهربابک نیز گفت: یک سوم جمعیت شهربابک در حوزه کارگری فعالیت و بیش از ۳۰ درصد اهالی این شهرستان از این حوزه ارتزاق می کنند.

قاسم شمسی افزود: ۸۴ شرکت شهربابک بیش از ۲۰ نفر جمعیت کارگری دارند.

وی به تساوی حقوق نیروهای بومی و غیربومی در شهربابک تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت ها تا زمانی که نیروی فنی در این شهرستان باشد نباید از خارج از شهرستان نیرویی را بکارگیر بگیرند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=81902
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.