رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان:


۳۹۷ میلیارد تومان از اسناد خزانه سال قبل در کرمان هنوز جذب نشده است

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ۳۹۷ میلیارد تومان از اسناد خزانه از سال قبل هنوز جذب نشده است.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، جعفر رودری پیش از ظهر امروز اول مردادماه در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان گفت: ابلاغیه اعتبارات هزینه ای 1220 میلیارد تومان مربوط به ۳۲ دستگاه مشمول نظام بودجه ای استانی داریم که ۲۵۸ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و حقوق کارکنان با افزایش سنوات پرداخت شده است.

او با بیان این مطلب که ۱۱۱ میلیارد تومان تخصیص اسناد خزانه ای در سال جدید داریم، اظهار کرد: آخرین وضعیت تملک دارایی و سرمایه ای استان 3128 میلیارد تومان توزیع در شورا داشتیم اما تخصیص آن ناچیز است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمان از تمدید سال مالی خبر داد و عنوان کرد: مشکلی در زمینه جذب اسناد خزانه سال قبل نداریم و ۳۹۷ میلیارد تومان از این اسناد از سال قبل هنوز جذب نشده و حدود ۶۵۷ میلیارد تومان آن جذب شده است.

طبق اعلام او، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان ۱۵۵ میلیارد تومان از اسناد خزانه سال قبل خود را هنوز جذب نکرده است ضمن آنکه، شرکت آبفای استان کرمان با ۱۲۳ میلیارد و اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان با ۳۶.۲ میلیارد تومان در رتبه های بعدی قرار دارند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=92598
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.