توسط یکی از شرکت‌های بومی فعال در منطقه گل گهر صورت می‌گیرد


آغاز عملیات ساخت دامپتراک ۱۵۰ تنی با رانش برقی برای اولین بار در کشور

شرکت گهر صنعت با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای داخلی برای اولین بار در کشور عملیات ساخت و تولید دامپتراک‌های ۱۵۰ تنی با رانش برقی را به همت متخصصین ایرانی آغاز می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گهر صنعت برای اولین بار در کشور ساخت و تولید دامپتراک ۱۵۰ تنی با رانش الکتریکی توسط شرکت فنی مهندسی گهر صنعت آغاز می‌گردد. رییس هیات مدیره شرکت گهرصنعت با اعلام این خبر گفت: شرکت گهر صنعت با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بالای داخلی برای اولین بار در کشور عملیات ساخت و تولید دامپتراک‌های ۱۵۰ تنی با رانش برقی را به همت متخصصین ایرانی آغاز خواهد نمود.
علیرضا سعادتمندی افزود: در همین زمینه مفتخریم که برای اولین بار در کشور ،سامانه ۱۰۰ درصد بومی کنترل مانیتورینگ دامپتراک ۱۵۰ تنی با رانش برقی نیز توسط این شرکت ساخته شده است که در آیینی با حضور مسئولان رونمایی می‌شود.

گفتنی است همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی و ماشین آلات معدنی و راه سازی( ۲۵ الی ۲۸ مرداد) در زنجان، در آیینی آغاز عملیات ساخت و تولید دامپتراک‌های ۱۵۰ تنی با رانش برقی و رونمایی از سامانه ۱۰۰ درصد بومی کنترل مانیتورینگ دامپتراک‌های ۱۵۰ تنی با رانش برقی با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=95460
1 نظر
  1. موری می گوید

    فقط مرسی امپراطوری ایران داریم نزدیک میشیم.درود خدا بر شما

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.