افتتاح پروژه تقاطع غیرهم سطح ابوذر کرمان با حضور معاون وزیر کشور

شهردار کرمان از افتتاح پروژه تقاطع غیرهم سطح ابوذر با حضور معاون عمرانی وزیر کشور در روز پنجشنبه 30 خردادماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، “مهران عالم‌زاده” در خصوص زمان افتتاح تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر، گفت: با حضور دکتر «جمالی‌نژاد» معاون عمرانی وزیر کشور و رییس شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله، نمایندگان مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی و برخی از مسئولین استانی و شهرستانی پل غیر هم‌سطح ابوذر افتتاح می‌شود.

 وی به زمان افتتاح این پروژه عمران شهری اشاره کرد و افزود: مراسم افتتاح این پروژه روز پنجشنبه ساعت 10 صبح در هتل گواشیر شهر کرمان خواهد بود.

 شهردار کرمان پیش از این در گفت‌وگویی با ایسنا با اشاره به جزییات تقاطع غیر هم‌سطح ابوذر شهر کرمان گفت: برای این پروژه  84 شمع، 14 ستون و 220 سگمنت بکار رفته است.

 وی حدود 7 هزار و 560 متر میزان آسفالت ریزی این پروژه دانست و بیان کرد: قرارداد این پروژه در تیرماه سال 95 با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء منعقد و مقرر بود که ظرف 24 ماه به‌اتمام رسد اما به دلایل متعددی این پروژه با تعویق مورد بهره برداری قرار گرفت.

شهردار کرمان از هزینه کرد حدود 30 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه خبر داد و عنوان کرد: طول کلی این تقاطع به انضمام عرشه حدود 1.5 کیلومتر است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=29155
1 نظر
  1. […] مهدی جمالی نژاد رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در این جلسه از مهمترین اقدامات این سازمان را اخذ مصوبه لایحه ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست. […]

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.