برنامه‌های سه‌ساله معین‌های اقتصادی تدوین شود

محمدجواد فدایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: به دلیل دوران سرپرستی شاید وقفه ای در بعضی کارها رخ داد اما با کمک یکدیگر برنامه های توسعه ای مناطق استان را دنبال کنیم.

استاندار کرمان ادامه داد: بحث استفاده از معین های اقتصادی استان برای سرمایه گذاری، مدیریت و برنامه ریزی توسعه ای در مناطق استان کرمان بحث مهمی است.

به گزارش مهر، فدایی با اشاره به اینکه بنیادهای اقتصادی فاقد عملکرد خوب حذف می شوند، گفت: در جلسه ای با حضور معین های اقتصادی در تهران، مقرر شد که برنامه های سه ساله معین های اقتصادی تدوین شود.

استاندار کرمان اظهار داشت: بنیادهای اقتصادی باید فعال باشند و دستگاه های اجرایی با آنها همکاری داشته باشند.

وی با تاکید بر ارزیابی که برای دستگاه های اجرایی در سیستم اداری داشته باشند، گفت: فعالیت های معاونت های استانداری طبق روال قبل ادامه می یابد و برنامه های اقتصاد مقاومتی آنها و پروژه هایی که به دستگاه های اجرایی مربوط می شود به قوت خود پیگیری و دنبال می شود.

وی گفت: بنیاد مستضعفان به عنوان بنیاد اقتصادی در شهرستان قلعه گنج حضور فعال دارد.

فدایی در مورد بیمارستان بخش چاه دادخدا گفت: این مرکز ۱۲ تخت خوابی با موافقت دانشگاه علوم پزشکی جنوب و پیشنهاد بنیاد اقتصادی مورد تایید قرار گرفت و ساخته شود.

وی در مورد آزمایشگاه رمشک نیز گفت: فضای این آزمایشگاه را دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و تجهیزات را معین اقتصادی فراهم کند.

وی در مورد آتش سوزی مرکز جامعه سلامت شهرستان و خساراتی که وارد شد، گفت: با توجه به بررسی هایی که صورت می گیرد به هر میزان مقدور بود کمک می شود.

استاندار کرمان در بحث خانه های بهداشت افزود: تجهیزات را ۵۰ درصد معین اقتصادی کمک خواهد کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=22746
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.