تسهیل سرمایه‌گذاری در کرمان از طریق پنجره واحد اقتصادی

معاون اقتصادی اداره‌ کل اقتصاد و دارایی استان کرمان با بیان اینکه پنجره واحد اقتصادی زیرساخت تسهیل سرمایه‌گذاری در استان را فراهم کرده گفت: واحدهای تولیدی پس از اخذ مجوزهای اولیه، ظرف مدت ۲ هفته پاسخ تمامی استعلامات خود را از طریق نهادهای متولی به صورت حضوری دریافت کنند.

حمید شهسواری در حاشیه نشست پنجره واحد سرمایه گذاری در جمع خبرنگاران افزود: مصوبات این نشست طرح‌های سرمایه گذاری بودند که نیاز به طرح‌های توجیهی زیست محیطی داشتند و تفسیر روند قانونی آن در جلسه ارائه شد که ابهامی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: از این پس سرمایه گذاران می‌توانند به موازات تهیه طرح خود، مجوزهای زیست محیطی را  به طور همزمان دریافت کنند که مشکلی در سرمایه‌گذاری این افراد وجود نداشته باشد.

معاون اقتصادی اداره‌کل اقتصاد و دارایی استان کرمان گفت: همچنین در این نشست میزان رسیدگی بانک ها به طرح‌های مربوط به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، بررسی شد.

وی افزود: طرح‌هایی که برای دریافت تسهیلات به بانک‌های استان کرمان مراجعه کردند تا جایی که قوانین بانکی اجازه می‌دهد ، تسهیلات خود را دریافت کردند و مابقی طرح ها در حال عارضه یابی هستند و از طریق کارگروه مربوطه به نتیجه نهایی می‌رسند.

همچنین در این نشست به مشکلات ۱۵ واحد تولیدی استان با حضور استاندار کرمان و سایر مسوولان رسیدگی شد و پنجره واحد اقتصادی در راستای رسیدگی به مشکلات اخذ مجوزها و رونق تولید هر سه شنبه در کرمان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=38094
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.