تعیین قیمت میوه شب عید

جلسه تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز با حضور محمدعلی دهقان معاون امور اقتصادی استانداری کرمان برگزار و قیمت میوه شب عید در کرمان در این جلسه تعیین شد.

در این جلسه دهقان معاون امور اقتصادی استانداری کرمان با بیان جزئیات فروش میوه شب عید در استان اظهار داشت: طرح عرضه میوه نوروزی در استان کرمان از صبح روز دوشنبه 26 اسفندماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به قیمت میوه شب عید در کرمان عنوان کرد: قیمت هر کیلو سیب درختی و پرتقال به‌صورت سبدی 6 هزار تومان و به‌صورت خورده فروشی هر کیلو 6 هزار و 300 تومان تعیین شده است.

معاون امور اقتصادی استانداری کرمان در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان بیان کرد: تاکنون 806 تن پرتقال و 615 تن سیب درختی در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان در این جلسه اظهار داشت: 30 ایستگاه عرضه میوه نوروزی در سطح شهر کرمان برای توزیع میوه شب عید راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به شیوع کرونا در استان و اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و شیوع آن در کرمان عنوان کرد: 29 نقطه فروش فوق‌العاده مواد غذایی در کرمان راه‌اندازی شده و امکان فروش مجازی نیز وجود دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=44910
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.