توزیع میوه یارانه‌ای در کرمان از ۲۵ اسفند انجام می‌شود

عباس سعیدی در رابطه با آخرین وضعیت ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان کرمان اظهار داشت: میوه‌های سیب و پرتقال جزو کالاهای اساسی قلمداد شده است و به‌همین دلیل جهاد کشاورزی همانطور که نسبت به تامین مایحتاج اساسی مردم تلاش می‌کند نسبت به تامین میوه شب عید نیز برنامه‌ریزی دارد.

به گزارش تسنیم، مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه نوروز امسال بر اساس مصوبه تنظیم بازار استان بیش از هزار و 700 تن سیب درختی و پرتقال خرید و ذخیره‌سازی شده است گفت: این اقدام توسط سازمان تعاون روستایی انجام می‌شود و تاکنون تمام سیب درختی که بیش از 500 تن است در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال سیب درختی از شهرستانهای دماوند و ارومیه خریداری و حدود دو ماه است که در سردخانه‌های استان ذخیره‌سازی شده است افزود: در حال حاضر بیش از 99 درصد میوه شب عید ذخیره‌سازی شده است و جای نگرانی نیست.

سعیدی با بیان اینکه قیمت میوه هنوز مشخص نیست و در جلسه تنظیم بازار استان تعیین می‌شود خاطرنشان کرد: هر قیمتی که تعیین شود 15 تا 20 درصد کمتر از قیمت بازار است.

وی با اشاره به اینکه 30 غرفه در شهر کرمان کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌دهند گفت: نظارت بر غرفه‌ها توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان و اصناف انجام می‌شود.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان کرمان با بیان اینکه نیاز شهرستانهای استان در بحث میوه توسط فرمانداران از قبل اعلام شده است افزود: در سایر شهرستانها نیز 70 غرفه برای توزیع میوه شب عید ایجاد می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=25851
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.