جزئیات خرید تایر با قیمت دولتی|سهمیه سالانه هر فرد دو حلقه

سخنگوی انجمن تایر با تشریح جزئیات خرید تایر خودرو با قیمت دولتی، گفت: برای این کار علاوه بر مراجعه مستقیم به نمایندگی کارخانه‌های تایرسازی امکان خرید آنلاین نیز وجود دارد.

مصطفی تنها با بیان اینکه خرید تایر به روش دولتی به دو روش امکان پذیر است، اظهار داشت:‌ در روش اول مردم می‌توانند با مراجعه به نماینده مستقیم شرکت‌های تایر ساز نسبت به خرید اقدام کنند.

وی ادامه داد:‌ اگر این نمایندگی‌ها تایر را با یک قیمت رسمی اعلام شده،‌ عرضه نکردند این موضوع را به صورت کتبی به شرکت مربوطه اطلاع دهند.

سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر افزود: در روش دوم مردم می‌توانند از دو شرکت تایرسازی بارز و کویرتایر خرید اینترنتی کنند به طوری که هر روز بعد از اذان ظهر فروش اینترنتی تایر بر روی سایت این دو شرکت باز می‌شود و مراجعه کنندگان می‌توانند با ارائه مدارک لازم به صورت آنلاین خرید کنند.

وی با بیان اینکه برای این کار یک ظرفیت مشخص در نظر گرفته شده است، گفت: هر روز 10 تا 15 درصد تولید این شرکت‌ها برای فروش آنلاین اختصاص یافته است.

تنها تصریح کرد: اگر فردی موفق به خرید در روز اول نشد می‌تواند در روزهای بعدی نیز به سایت مراجعه کند و در نهایت موفق به خرید تایر با قیمت دولتی خواهد شد.

به گفته سخنگوی انجمن تولید کنندگان تایر، قیمت دولتی تایرها بر اساس نوع و سایز متفاوت است و هر فرد می‌تواند در طول سال یک جفت تایر خریداری کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا شرکت‌های دیگر تایرساز نیز فروش آنلاین ندارند و آیا برنامه‌ای برای این موضوع تنظیم شده است؟ نیز گفت: برای پیوستن کارخانه‌ها به فروش آنلاین نیازمند امکانات نرم افزاری در شرکت‌ها و برقراری ارتباط آنلاین با انبارها هستیم.

به گزارش فارس وی ادامه داد: برای این کار باید زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در حال حاضر برنامه زمان‌بندی برای پیوستن سایر شرکت‌ها به فروش آنلاین نداریم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=42519
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.