معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان خبر داد:


راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی کرمان

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی و جابه‌جایی بازارچه ۲۲ بهمن به محلی در روبه‌روی شهربازی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رامین امیرمداح، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به اجرای طرح ساماندهی دست‌فروشان با نصب بنر در محل‌های تجمع غیرمجاز و آماده‌سازی محل شب‌بازار، گفت: پس از انتقال دست‌فروشان به محل تعیین‌شده، کارت شناسایی و مجوز فعالیت در محل مورد نظر برای آن‌ها صادر می‌شود که تاکنون، حدود ۳۰۰ نفر در این بخش ساماندهی شده‌اند.

او با اشاره به شناسایی پنج نقطه زمین برای ساخت و راه‌اندازی بازارچه‌های منطقه‌ای و محله‌ای با هدف تسهیل دسترسی شهروندان به ارزاق عمومی در محله‌های کمتربرخوردار، افزود: جلساتی نیز با سرمایه‌گذاران برای اجرا و راهبری بازارچه‌های منطقه‌ای و محله‌ای برگزار شده است.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان، از شناسایی هفت نقطه در حاشیه شهر برای ساماندهی خودرو‌های دست‌فروش و ایجاد بازارچه‌های موقت خبر داد و تصریح کرد: دست‌فروشان بازار نیز با ایجاد بازارچه موقت جنب بازار شهرداری در حاشیه میدان شهدا (مشتاق) ساماندهی شده‌اند.

امیرمداح با اشاره به پیگیری برای راه‌اندازی جمعه‌بازار خودرو جنب شهربازی، از جابه‌جایی بازارچه ۲۲ بهمن به محلی در روبه‌روی شهربازی و تأمین روشنایی و سرویس بهداشتی آن خبر داد.

او گفت: طی ماه‌های اخیر همچنین بازارچه روز شهرداری واقع در خیابان ابوذر شمالی با ۲۰ غرفۀ فعال راه‌اندازی شد.

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با اشاره به همکاری مستمر با هیئت‌امنای بازار بزرگ کرمان برای رفع سد معبر و انتظام‌بخشی به بازار بزرگ کرمان، بیان کرد کرد: ۹۸ اخطار برلی ساماندهی موقت معابر عمومی صادر شده است.

امیرمداح بیان کرد: محل‌های استقرار دکه‌ها و منصوبات شهری و قیمت کارشناسی دکه‌ها برلی عقد قرارداد جدید طی امسال بررسی کارشناسی شده است.

او، به ساماندهی کانکس‌های فروش زمین و صدور اخطاریه برای کسب مجوز فعالیت از سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اشاره کرد و افزود: پیگیری برای تسریع در راه‌اندازی بازارچه فروش دام زنده و همچنین سرعت‌بخشیدن به جذب سرمایه‌گذار برای راه‌اندازی بازارچه‌های محله‌ای و میدان مرکزی میوه و تره‌بار از برنامه‌های در دست اقدام معاونت خدمات‌شهری شهرداری است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=71106
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.