رییس اتاق کرمان: تمرکز صرفا روی معادن نباشد| در زیرساخت‌ها مشکل داریم

رییس اتاق بازرگانی کرمان با تایید وجود مشکلات زیرساختی در کرمان، خواستار تغییر رویکرد اقتصادی استان از معادن به سایر حوزه‌ها شد.

سید مهدی طبیب‌زاده در نشست زیرساخت‌های توسعه استان کرمان گفت که باید رویکرد تغییر تمرکز استان از معادن به سایر حوزه‌ها را دنبال کنیم.

آنطور که خبرگزاری برنا گزارش داده، او اضافه کرد که این موضوع مهم علاوه بر کمک به زیرساخت‌ها می‌تواند به فراهم آوردن فضای سرمایه‌گذاری و تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری در استان کمک کند.

او همچنین با انتقاد از اینکه عده‌ای شرایط زیرساخت‌های استان را عادی جلوه می دهند، گفت که خواسته یا ناخواسته استان در تامین زیرساخت‌ها مانند آب، برق، گاز، راه و راه‌آهن مشکل دارد و باید این موضوع را بپذیریم.

دستگاه‌ها برنامه درستی برای بسته‌های سرمایه‌گذاری ندارند

در همین حال مصطفی آیت‌اللهی موسوی در این نشست گفت که بسیاری از مسائل موجود در حوزه سرمایه‌گذاری بدون توجه به زیرساخت‌ها در این است که سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در حوزه‌ای مراجعه کرده و متاسفانه بدون مطالعات لازم در زمینه تامین آب و شرایط زیست محیطی و… قولی برای سرمایه گذاری به او داده شده است.

او با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها نیز برنامه درستی برای بسته‌های سرمایه‌گذاری ندارند، ادامه داد: باید به سندهای تدوین شده احترام گذاشت و فعالیت سرمایه‌گذار را در قالب همان سندها پیش برد.

پیش از این جعفر رودری، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان در خصوص مشکلات زیرساختی استان کرمان گفته بود که در لایحه بودجه 1400 این مساله برای استان کرمان در نظر گرفته شده است.

 

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66871
2 نظرات
  1. علیرضا م می گوید

    رییس محترم اتاق بازرگانی کرمان
    بهتر است بگویید تمرکز کرمانی ها در چپاول پول معدن مس رفسنجان نباشد و بر خود تکیه کنید
    چرا پول معدن رفسنجان صرف استادیوم و باشگاه و… در کرمان میشود
    چرا چرا چرا و..

  2. علیرضا م می گوید

    کرمان نو محترم شما که شعار عدالت انصاف دارید لطفا کامنت های مردمی را در سایت منتشر و نگه دارید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.