عیدی رویایی به سیرجانی‌ها| دو قهرمانی لیگ‌برتر در یک روز

تیم های فوتبال زنان و والیبال مردان سیرجان قهرمان لیگ برتر شدند تا در آستانه نوروز ۱۴۰۰، ورزشکاران سیرجانی عیدی رویایی به مردم این شهرستان بدهند.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان سه‌شنبه برگزار شد و شهرداری سیرجان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد؛ نکته جالب توجه این است که تیم والیبال فولاد سیرجان هم با پشت سرگذاشتن شهرداری ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا سیرجان صاحب دو عنوان قهرمانی در یک روز شود.

پایان اقتدار بمی‌ها

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در آخرین دیدار خود میزبان سپاهان اصفهان بود که در نیمه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کرد.

در نیمه دوم هم یک بار دیگر گلزنی کرد و سه بر صفر ضمن پیروزی در این دیدار به قهرمانی رسید.‌

شهرداری سیرجان با ۱۳ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بم با ۱۱ امتیاز به نایب قهرمانی رسید.

تیم‌های سپاهان اصفهان و وچان کردستان هم به ترتیب با ۷ و ۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم‌ قرار گرفتند.

آخرین قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد و پس از آن برای چهار دوره پیاپی قهرمانی فوتبال زنان به شهرداری بم رسید اما سیرجانی‌ها بار دیگر موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند و به اقتدار بم در لیگ پایان بدهند.

سیرجان در والیبال هم گل کاشت

اما در سومین بازی فینال لیگ برتر والیبال نیز شاگردان محمد تندروان در تیم فولاد سیرجان 3 بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند تا با کسب دو پیروزی از سه مسابقه، قهرمان لیگ برتر والیبال لقب بگیرند.

ورود تیمی از سیرجان به والیبال کشور با حضور تیم گل‌گهر بود. این تیم در سال ۹۶ قهرمان لیگ دسته یک شد و به لیگ برتر صعود کرد اما سپس امتیاز خود را به تیم فولاد فروخت.

فولاد هم در سومین فصل حضور در سطح اول والیبال ایران جام قهرمانی را تصاحب کرد.

این تیم با قهرمانی در لیگ برتر، نماینده والیبال ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۲۱ خواهد بود. این مسابقات از ۵ تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ به میزبانی تایلند برگزار می‌شود.

به این ترتیب مردم سیرجان در 26 اسفند قهرمانی در دو لیگ برتر را جشن گرفتند و یک روز مهم برای آن‌ها رقم خورد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=66869
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.