عدالت را قربانی وصول سهمیه نکنید

به گزارش ایسنا سیدمهدی طبیب زاده امروز 27 تیرماه در نشست علمی تخصصی “مالیات عادلانه؛ بستر رونق تولید” در کرمان اظهار کرد: باید ببینیم سازمان های متولی برای رونق تولید در سال جاری چه اقدام متفاوتی نسبت به سال قبل انجام داده اند و نباید تنها شعار بدهیم و باید نتیجه کار را محسوس ببینیم.
وی افزود: در بررسی و پایش فضای کسب و کار به این مسئله رسیدیم که بیش از 70 درصد دغدغه فعالان اقتصادی در حوزه های بانک، مالیات و تامین اجتماعی است.
طبیب زاده با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای اصلاح قوانین تصریح کرد: همه ما فعالان اقتصادی، نمایندگان مجلس، قضات و … در یک کشتی هستیم و زمانی که اشتغال و تولید نباشد، اثرات آن در بخش های مختلف مشاهده می شود.
رییس اتاق بازرگانی کرمان با مطرح کردن این سئوال که وضعیت کدام بنگاه اقتصادی نسبت به سال گذشته بهتر شده که میزان مالیات تعیین شده برای استان کرمان افزایش زیادی یافته؟ گفت: نباید عدالت قربانی شود و ما مامور باشیم که فقط سهمیه را وصول کنیم.
وی با اشاره به اینکه باید جریان دادرسی مالیاتی قوی شود، افزود: رییس کل دادگستری استان کرمان ملجاء و نقطه امیدی برای فعالان اقتصادی استان است و از همراهی ایشان با اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی تشکر می‌کنیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=30462
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.