علی زهرودی به عنوان فرماندار انار منصوب شد

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه شهرستان انارظهر امروز در این مراسم اظهار داشت: مسؤولان خدمتگذاران مردم هستند و باید تکریم ارباب رجوع را در اولویت کاری خود قرار دهند و جوابگوی مردم باشند.

وی با تقدیر از اقدامات فرمانار سابق انار گفت: مسؤولی که بتواند کار مردم را راه بیاندازد و انجام ندهد، موجب نارضایتی مردم شود، خائن است.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نخستین گام ما در پیشرفت شهرستان، همدلی و همکاری است و مسؤولی که نمی‌تواند خدمت کند، صندلی را به دیگری بدهد.

وی افزود: شهرستان انار به عنوان پیشانی استان کرمان است و آثار تاریخی بسیاری دارد، می‌توان از این ظرفیت در بخش بوم‌گردی استفاده بهینه را برد و با توجه به تک محصولی بودن شهرستان و خسارت‌های متعددی که در بخش کشاورزی در چند سال گذشته داشتیم، می‌طلبد مسؤولان شهرستان به ویژه فرماندار در بخش صنعت شهرستان اقداماتی را انجام دهند.

حمید ملانوری مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری کرمان هم عنوان کرد: شهرستان انار منطقه نخبه‌پروری است و باید از ظرفیت نخبگان و منابع انسانی این شهرستان در جهت پیشرفت شهرستان استفاده کرد.

وی گفت: با توجه به موقعیت ویژه و استثنایی شهرستان انار، فعالیت‌های گردشگری در این شهرستان باید احیا و تقویت شود.

ملانوری افزود: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بهترین عناوین توسعه برای کشور و معیشت مردم است و استان کرمان در بحث اقتصاد مقاومتی و امنیت نمونه کشوری است که این پیشرفت‌ها با همدلی و همکاری به وجود آمده است.

فرماندار جدید شهرستان انار هم گفت: با توجه به مطالعات و شناختی که از شهرستان انار دارم، باید از ظرفیت‌های نیروی انسانی و معادن برای پیشرفت شهرستان استفاده کرد.

علی زهرودی بیان داشت: با تعامل مدیران، بحث صنعت و معدن را در شهرستان انار پیگیری خواهیم کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=16767
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.