دفتر برنامهریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران، فرودگاههای تبریز، اصفهان و مهرآباد را بهعنوان سه فرودگاه برتر کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی در آبان ماه ۱۴۰۲ به لحاظ شاخص رضایت معرفی کرد. در این گزارش نام ۹ فردگاه برتر کشور مثل یزد و زاهدان آمده اما کرمان جایگاهی در این میان ندارد.
این در حالیست که فرودگاه کرمان به تازگی ساخته شده و امکانات به روزی دارد.
بهگزارش کرماننو و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، فرودگاه بینالمللی شهید مدنی تبریز با شاخص رضایت ۷۵.۲ درصدی در آبان ماه به عنوان فرودگاه برتر، فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با شاخص رضایت ۷۵.۱ درصدی بهعنوان فرودگاه دوم و فرودگاه بین المللی مهرآباد با شاخص رضایت ۷۱.۳ بهعنوان فرودگاه سوم کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی معرفی شدند.
گزارش شاخص رضایت فرودگاههای کشور در طرح جامع نظرسنجی و پایش خدمات فرودگاهی مهرماه ۱۴۰۲ در حالی است که شاخص رضایت فرودگاههای تبریز، اصفهان و مهرآباد در مهرماه به ترتیب ۷۸.۳، ۷۵.۷ و ۷۱.۸ بوده است.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز موفق شد برای دومین بار متوالی در سالجاری، عنوان نخست فرودگاههای برتر کشور را به خود اختصاص دهد. فرودگاه بینالمللی شهید بهشتی اصفهان با ثبت میانگین شاخص رضایت ۷۵.۱ در جایگاه دوم فرودگاههای برتر کشور قرار گرفت و فرودگاه بینالمللی مهرآباد با میانگین شاخص ۷۱.۳ سوم شد.
در همین راستا، فرودگاه یزد با میانگین شاخص رضایت ۷۱.۲ چهارم شد؛ فرودگاه بندرعباس با رسیدن به شاخص رضایت ۷۱ درصد در جایگاه پنجم قرار گرفت و فرودگاه شیراز با ثبت شاخص رضایت ۷۰.۳ درصد، ششم شد.
فرودگاههای مشهد، زاهدان و اهواز نیز به ترتیب با میانگین شاخص رضایت ۶۶.۲، ۶۵.۷ و ۵۹.۳ درصد در ردههای هفتم تا نهم قرار گرفتند.
این در حالی است که میانگین شاخص رضایت فرودگاههای کشور در آبان ماه به ۶۹.۷ درصد رسید که این میزان نسبت به مهرماه، ۰.۲ درصد افزایش نشان میدهد.
در آبان ماه، ۲۷۷ هزار و ۲۶۱ بازخورد در درگاههای مختلف سامانه جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به ثبت رسید که از این تعداد، ۱۵۴ هزار و ۲۲۵ نظر، معادل ۵۵.۶ درصد کل آرا، حاکی از رضایت کامل مسافران و مستقبلین از خدمات فرودگاههای منتخب طرح بود. ۴۷ هزار و ۱۱ نفر معادل ۱۷ درصد رای دهندگان، از خدمات فرودگاههای طرح جامع سنجش و پایش کیفیت خدمات فرودگاهی رضایت نسبی داشتند.
در آبان ۱۴۰۲، بیشترین میزان رضایت مسافران و مستقبلین از تسهیلات و خدمات ارائه شده در فرودگاههای کشور با شاخص رضایت ۷۵.۶ درصد، مربوط به نمازخانهها گزارش شد.
در نظرسنجی از نمازخانهها، ۳۳ هزار و ۴۶۷ نفر شرکت کردند که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۶۹ نفر، معادل ۶۱.۵ درصد کل شرکت کنندگان، از خدمات ارائه شده در نمازخانههای فرودگاهی رضایت کامل داشتند.
جایگاه دوم خدمات برتر، با میانگین شاخص رضایت ۷۴.۳ درصد به سرویسهای بهداشتی و امکانات جانبی، مانند نمازخانهها تعلق گرفت و گروه اطلاعات پرواز، با میانگین شاخص رضایت ۷۲.۶ درصد سومین گروه در ارائه خدمات برتر فرودگاهی شناخته شدند.
هرکجا که پای مرعشی ها درآن بود اگر گلستان هم بود به مرور به جهنم مبدل شد،اگر پای خاندان مرعشی ها در امورات بالائی مملکت کوتاه نشده بود کشور هم به جهنم تبدیل شده بود کما اینکه آشفتگی های اکنون مملکت ثمره دست اند کاری آن زمان جنابان می باشدکه اگر میخواهید فرودگاه کرمان شهرکریمان جزوبرترینها باشد…. بی شک پای یک یا چند مرعشی درآن دخیل است خلع ش کنید درست خواهد شد البت به مرور.
مثل مابقی امکانات کرمان به لطف مدیران ومسئولین استان
مگه دولت انقلابی استان کرمان راقبول داردبه رسمیت
میشناسددلیلش سفراستانی انهم اخرین سفردوست نداشت بیادچرااستانهابسیارکوجک چهارمحال وکهکیلویه
چندشهرستان ۱۰هزارنفری جدیددارنداولین پهناورترین
استان ندارداین نشانه دوست ندارتدکرمان ابادشودفقط معادن ان راغارت میکنندوکشاورزی ان حتی بافوت ایت الله هاشمی ازکرمان دل خوشی ندارندکینه دابرندبخصوص دولت بی سوادونابودکننده اتقلابی نمابیش از۳۵سال یول شهرستان شدن گلباف دادندعنلی نشداماروستاهادردیگراستانهاشهرستان شدند
دولت رئیسی کینه به گورببر