آسانسورهای ساختمان قدیمی بیمارستان باهنر کرمان پلمب شد؛


دادستان: استانداردسازی آسانسورها تسریع شود

دادستان کرمان با اشاره به پلمب آسانسورهای ساختمان قدیمی بیمارستان شهید باهنر و معرفی این نهاد به مرجع قضایی گفت: شرکت‌های طرف قرارداد اداره استاندارد نیز در تهران هستند که سبب تاخیر در فرآیند استانداردسازی می‌شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، مهدی بخشی در نشست با رییس بیمارستان باهنر با اشاره به پلمب آسانسورهای ساختمان قدیمی این بیمارستان به دلیل اقدام نکردن به‌موقع به منظور استانداردسازی و معرفی این نهاد به مرجع قضایی اظهارداشت: ما با نظارت به هیچ وجه مخالف نیستیم و اقدام اداره استاندارد قابل تقدیر است اما تدبیر نیز مطلب دیگری است که به ویژه در اماکنی مثل بیمارستان‌ها که خدمت عمومی ارائه می‌کنند باید مدنظر باشد تا وقفه در کار مردم ایجاد نشود و رضایتمندی بیشتر مردم را در پی داشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با تأکید بر استفاده و بهره گیری از ظرفیت شرکت‌های بومی برای استانداردسازی آسانسورها گفت: متاسفانه شرکت‌های طرف قرارداد با اداره استاندارد تهرانی هستند و این باعث شده پاسخگویی به مردم کرمان مطلوب و با سرعت انجام نشود.

وی افزود: سازمان استاندارد در جایگاه حاکمیتی، نظارت بر استاندارد کالا و خدمات را برعهده دارد و برون سپاری کار نظارتی بازخورد و نتیجه خوبی به دنبال نخواهد داشت.

استانداردسازی آسانسورها در استان کرمان طی ماه های اخیر تشدید و آسانسور برخی مجتمع های بزرگ شهر کرمان نیز پلمب شده است.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=112232
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.