معاون استاندار کرمان:


قیمت‌ها را با عرضه مستقیم کالا می‌شکنیم

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: به‌دنبال عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهر کرمان هستیم تا قیمت‌ها را بشکند و به مردم کمک شود.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از فارس، امیر حسن‌زاده معاون استاندار کرمان صبح امروز در جلسه تنظیم بازار اظهار داشت: به‌دنبال عرضه مستقیم کالاهای اساسی در شهر کرمان هستیم تا قیمت‌ها را بشکند و به مردم کمک شود.

او به ارائه توضیحات بیشتری درباره طرح عرضه مستقیم کالا در کرمان پرداخت و ابراز کرد: سه نقطه در شهر کرمان برای توزیع مستقیم کالا در نظر گرفته‌ایم که مشابه میدان‌های میوه و تره‌بار در تهران است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به مراکز عرضه مستقیم کالا هیچ تداخل و منافاتی با روستا بازارها ندارند، ادامه فعالیت این مجموعه‌ها را بلامانع دانست.

حسن‌زاده در ادامه سخنان خود از تأمین میوه شب عید در استان کرمان خبر داد و ابراز داشت: سیب و پرتقال موردنیاز خریداری و در سردخانه‌ها ذخیره‌سازی شده است.

او از پیش‌بینی ۱۱۱ غرفه در سطح استان کرمان برای توزیع میوه شب عید خبر داد و اظهار داشت: ۲۶ غرفه در شهرستان کرمان و ۱۸ غرفه هم در شهر کرمان میوه شب عید را توزیع می‌کنند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=115567
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.