قیمت مرغ فقط 11500 تومان| تقاضای اضافه کردن 50 تن گوشت گرم به سهمیه استان

عباس سعیدی عصر امروز 26 اسفندماه در ستاد تنظیم بازار استان کرمان با بیان این مطلب که با توجه به اینکه نهادهای دامی با ارز 4200 وارد می‌شود، بنابراین اکنون قیمت واقعی مرغ 11 هزار و 500 تومان است، تصریح کرد: برای رساندن مرغ به قیمت 11 هزار و 500 تومان نیاز به زمان است.
وی ادامه داد: بایستی ارتباط بین مرغداران و وارد کنندگان نهادهای دامی قطع شود، از این به بعد دولت نهادهای دامی را در اختیار مرغدار یا تشکل مرغدارن قرار خواهد گرفت و از مرغدار تعهد گرفته شود که مرغ را با قیمت 11 هزار و 500 عرضه کنند.
رییس سازمان جهادکشاورزی شمال استان کرمان عنوان کرد:  برای رساندن قیمت مرغ به 11 هزار و 500 در سطح استان به حدود یک هفته وقت نیاز داریم.
وی از تامین 530 تن سیب درختی و یک هزار و 200 تن پرتقال در استان برای ایام عید خبر داد و بیان کرد: سیب با قیمت 6 هزار و 800 و پرتقال با قیمت 5 هزار تومان در 138 غرفه که 30 غرفه آن در شهر کرمان، عرضه می‌شود، ضمن آنکه غرفه‌ها از فردا راه‌اندازی می‌شوند.
سعیدی اظهار کرد: پیشنهاد دادیم که علاوه بر سهمیه گوشت استان 200 تن گوشت منجمد و 50 تن گوشت گرم به استان کرمان داده شود که تاکنون با گوشت منجمد موفقت شده است.
به گزارش ایسنا، رضا سنجری مدیر کل امور اقتصادی استانداری کرمان نیز عنوان کرد: رسالت ما تنظیم بازار است و به این منظور پرتقال و سیب درختی بین 10 تا 15 درصد کمتر از میانگین قیمت روز در استان عرضه شود.
اشک مدیر کل بازرسی استانداری کرمان نیز با انتقاد از قیمت مرغ در استان کرمان، اظهار کرد: قیمت مرغ بایستی 11 هزار و 500 باشد و قیمت بیشتر از آن به عنوان تخلف محسوب خواهد شد و همچنین اخذ فاکتور در همه مراحل (مرغداری، کشتارگاه، مغازه) الزامی است.
وی بر لزوم حذف دلالان از بازار مرغ و نهادهای دامی تاکید کرد و افزود: باید دست دلالان از بازار نهادهای دامی کوتاه کرد.
لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26157
1 نظر
  1. یعقوب می گوید

    لعنت به همتون که با پول دلالی خون مردمو کردین تو شیشه تف به ذات کثیف و نجس شما
    تنها راه اینکه جلو این غارت مردم را بگیرن فقط باید آقا خودش ورود کنه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.