مراقب باشیم تولیدکنندگان از چرخه تولید خارج نشوند

سیدمهدی طبیب‌زاده صبح امروز در آئین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی انتخاب چهره‌های برتر حوزه کارآفرینی سال 97 استان کرمان با اشاره به اینکه تامین اجتماعی یک محور مهم و اساسی برای بخش خصوصی است اظهار داشت: به این واسطه تعامل با تامین اجتماعی همواره مورد اهمیت بوده است.

وی با بیان اینکه اصلاح قوانین و مقررات در تامین اجتماعی به بخش خصوصی کمک می‌کند عنوان کرد: کارفرمایان رکن اصلی تامین‌کننده منابع تامین اجتماعی هستند و در تامین اجتماعی باید به آنها توجه داشت.

به گزارش تسنیم، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان با اشاره به اینکه شرایط تولید کشور در شرایط فعلی بسیار شکننده است گفت: متاسفانه کارفرمایان ما در شرایط سختی به سر می‌برند و در این شرایط باید به آنها کمک کرد تا سر پا باشند.

وی با بیان اینکه کارآفرینان ما انتظار هیچ  بخشش نداشته و آنچه حق است را قبول دارند افزود: باید شرایط فعلی کشور را درک کرد چرا که اگر امروز کارآفرینان و تولیدکنندگان ما از چرخه خارج شوند، کسی نیست مالیات بپردازد و تامین منابع مالی کشور نیز دچار چالش می‌شود.

طبیب‌زاده با اشاره به اینکه باید در شرایط کنونی کشور و جامعه هشدارها را دید و آنها را مورد توجه قرار داد تاکید کرد: توجه به این هشدارها و جدی گرفتن آنها از بروز مشکلات جلوگیری و پیشگیری می‌کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=24042
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.