مسیر ریلی “کرمان-بافق” جان دوباره می‌گیرد

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به مطالبه مردم کرمان در خصوص ارائه خدمات مناسب‌تر مجموعه راه آهن  یکی از اولویت‌های پیگیری شده در کرمان را  تعویض خطوط ریلی دانست که که مربوط به قبل از انقلاب است و خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مجموع ۲۲۰ کیلومتر مسیر «کرمان- بافق یزد» ۵۰ درصد تا اواخر بهار سال آینده و مابقی آن تا پایان سال ۹۶ عملیات تعویض این خطوط ریلی به پایان می رسد.

وی این کار را بسیار تاثیرگذار در استان کرمان معرفی کرد و می‌گوید با اجرای کل این عملیات مسیر کرمان-بافق حدودا یک ساعت و نیم کمتر خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی قطار کرمان – فهرج  می‌گوید با پیگیری‌های انجام شده تخفیف ویژه‌ای برای دانشجویان، کارگران و کسانی که از این مسیر تردد می‌کنند ایجاد شده که می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.
وی همچنین گفته مطالعات اولیه پروژه راه آهن کرمان – سیرجان  به پایان رسیده و با اعلام آمادگی بخش خصوصی امیدواریم هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه شروع شود.
پورابراهیمی با ابراز نگرانی از توقف اجرای پروژه راه آهن ایرانشهر – فهرج تاکید می‌کند با اجرای این پروژه مسیر چابهار – ایرانشهر تا کرمان حدود ۳۰۰ کیلومتر نزدیک‌تر خواهد شد که در جلسات آتی مجمع نمایندگان استان کرمان موضوع توقف این پروژه پیگیری می‌شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=6253
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.