رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب :


معدن کرومیت فاریاب مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب از فعالیت مجدد معدن کرومیت فاریاب پس از ۵ سال خبر داد و گفت: ۲۵ کارگر این معدن مجدداً مشغول به‌کار شدند.

به گزارش کرمان‌نو به نقل از باشگاه خبرنگاران، ایمان محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران از فعالیت مجدد معدن کرومیت این شهرستان خبر داد و گفت: معدن کرومیت فاریاب که از ۵ سال قبل به دلیل اختلاف بین سهامداران فعالیتش متوقف شده بود، با حمایت دستگاه قضایی مجدداً فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه با ورود دستگاه قضایی و تلاش ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فاریاب فعالیت معدن مذکور مجدداً آغاز شده است، افزود: با فعالیت مجدد این معدن، ۲۵ کارگر آن مشغول به‌کار شدند.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب ادامه داد: به منظور رسیدگی به اختلافات چندین ساله شرکای معدن کرومیت بختیار نشستی با حضور رئیس دادگستری، فرمانده سپاه شهرستان و سهامداران معدن تشکیل شد و پس از تلاش و مساعی در نهایت با تنظیم صورتجلسه صلح، بین طرفین سازش برقرار شد.

محمدی ادامه داد: با این صورت جلسه طرفین به توافق رسیده و تمامی پرونده‌های مطروحه در ارتباط با معدن مشاع و محموله‌های معدنی آن در محاکم قضایی و اداری مختومه شد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان فاریاب بیان کرد: با حل این اختلاف زمینه فعالیت پیمانکاران و به‌کارگیری قریب به چند صد نفر کارگر نیز در آینده نزدیک فراهم خواهد شد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=103560
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.