نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت نمادهای کرمانی بورس تهران در نخستین هفته شهریور ۹۸

سیمان کرمان در بازه قیمتی ۴۸۲۱ تا ۵۳۰۰ ریال معامله شد. این نماد با افزایش ۳۶۰ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۵۰۳۵ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

فباهنر، در ادامه روند صعودی‌اش در بازه قیمتی ۱۰۵۲۰ – ۱۱۸۸۸ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۲۱۴۰ ریال افزایش و قیمت ۱۱۳۲۲ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته بازه‌ای مشابه هفته‌های اخیر داشت و در بازه قیمتی ۴۷۹۳ – ۵۱۴۹ ریالی معامله شد. این نماد در آخر هفته بدون تغییر نسبت به هفته آخر مرداد ماه ۴۹۱۶ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه ۵۹۰۰ – ۶۵۰۰ ریال معامله شد. ۶۰۶۶ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که پس از ۲۱۰ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر ثبت شد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان، با بازه قیمتی ۶۷۷۶ – ۷۱۶۶ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل در قیمت پایانی اما با افزایش ۲۹۴ ریالی ۶۹۸۰ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۶۹۹۶ تا ۱۷۸۰۰ ریال معامله شد و روندی نزولی هفته پیش خود را جبران کرد. ۱۷۴۷۸ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که افزایش ۱۰۱۹ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

در پایان معاملات هفته منتهی به ۶ شهریور ۹۸، شاخص کل با ۱۲ هزار و ۵۴۷ واحد (معادل ۴.۷۱ درصد) افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۲۷۸ هزار و ۶۷۴ واحد رسید.

در ۵ روز کاری هفته گذشته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۸۰ هزار و ۵۷۲ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۴۱.۴ درصد افزایش یافت.

همچنین تعداد ۲۴۰ هزار و ۵۵ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۲ میلیون و ۲۷ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۴ درصد و ۲ درصد افزایش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۵۷ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳ هزار و ۷۴۵ میلیارد ریال معامله و به ترتیب با ۲۴۶ درصد و ۲۳۴ درصد افزایش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=33651
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.