نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت نمادهای کرمانی بورس تهران در دومین هفته شهریور ۹۸

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه قیمتی ۴۹۲۳ – ۵۳۶۰ ریالی معامله شد. این نماد در آخر هفته با ۳۱۳ ریال افزایش نسبت به هفته نخست شهریور، ۵۲۲۹ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید.

فباهنر در هفته‌ای که گذشت در بازه قیمتی ۱۰۶۱۸ – ۱۱۷۰۰ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۱۱۸ ریال کاهش و قیمت ۱۱۲۰۴ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

سیمان کرمان در بازه قیمتی ۴۸۱۴ تا ۵۳۶۱ ریال معامله شد. این نماد با افزایش ۱۹۱ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۵۲۲۶ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

بر اساس گزارش عملکرد ۶ ماهه گروه صنایع سیمان کرمان، این شرکت به ازای هرسهم ۴۰۸ ریال سود محقق کرده که نسبت به گزارش ۶ ماهه حسابرسی نشده ۰.۲۴ درصد رشد داشته است. سکرما براساس عملکرد ۶ ماهه برای سال مالی منتهی به ۱۳۹۸/۰۹/۳۰ مبلغ ۴۰۴۷۶۴ میلیون ریال سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۱٪ رشد داشته است.

سهام گروه صنعتی بارز طی هفته کاری گذشته، در بازه ۵۸۱۴ – ۶۱۴۹ ریال معامله شد. ۶۰۶۰ ریال آخرین قیمت پکرمان در روز چهارشنبه بود که تغییر چندانی را نسبت به هفته پیش‌تر نشان نمی‌دهد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان، با بازه قیمتی ۶۸۵۰ – ۷۱۱۰ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگل در قیمت پایانی اما با کاهش ۷۱ ریالی ۶۹۰۹ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۶۸۳۱ تا ۱۷۳۳۵ ریال معامله شد و مجدد در روندی نزولی قرار گرفت. ۱۷۱۱۵ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که کاهش ۳۶۳ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز چهارشنبه (١٣ شهریور ماه) به عدد ٢٩٠ هزار و ١٨٧ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته گذشته حدود۴ درصد رشد داشت.

در پنج روز معاملات هفته‌ای که گذشت شاخص بورس ١١ هزار و ٥٠٤ واحد رشد داشت. شاخص کل در پایان روز چهارشنبه (٦ شهریور ماه) با عدد ٢٧٨ هزار و ٦٧٤ واحد به معاملات پایان داد که این رقم در روز چهارشنبه (١٣ شهریور ماه) به عدد ٢٩٠ هزار و ١٧٨ واحد رسید.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34189
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.