نمادهای کرمانی بورس در هفته‌ای که گذشت

مروری بر وضعیت نمادهای کرمانی بورس تهران در سومین هفته شهریور ۹۸

هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، میدکو طی هفته گذشته در بازه قیمتی ۵۱۷۰ – ۵۶۸۸ ریالی معامله شد. این نماد در آخر هفته با ۲۴۳ ریال افزایش نسبت به هفته پیش‌تر، ۵۴۷۲ ریال را به عنوان آخرین قیمت خود به ثبت رسانید و روند صعودی خود را ادامه داد.

فباهنر در هفته‌ای که گذشت در بازه قیمتی ۱۰۹۰۱ – ۱۲۱۰۰ معامله شد. این نماد متعلق به شرکت مس شهید باهنر با ۲۹۲ ریال افزایش و قیمت ۱۱۴۹۶ ریال، به استقبال تعطیلات پایان هفته رفت.

سیمان کرمان بدون تغییر چندانی نسبت به هفته پیش‌تر در بازه قیمتی ۵۰۳۰ تا ۵۳۶۱ ریال معامله شد. سکرما با کاهش  ۳۷ ریالی نسبت به هفته قبل قیمت ۵۱۸۹ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود ثبت کرد.

سهام گروه صنعتی بارز نیز مانند سیمان کرمان، هفته کاری گذشته را بدون تغییر چشم‌گیر در بازه هفتگی‌اش پشت‌ سر گذاشت. پکرمان در سومین هفته شهریور در بازه ۵۸۵۷ – ۶۳۶۲ ریال معامله شد. ۶۲۰۵ ریال آخرین قیمت این نماد در روز چهارشنبه بود که افزایش ۱۴۵ ریالی را نسبت به هفته پیش‌تر نشان می‌داد.

شرکت صنعت و معدن گل‌گهر سیرجان، با بازه قیمتی ۶۸۹۱ – ۷۲۰۰ ریال در بازار بورس تهران معامله شد. کگهر نیز که مانند دیگر شرکت‌های یادشده در این گزارش تغییر چندانی در بازه هفتگی‌اش نداشت، در قیمت پایانی اما با افزایش ۱۶۴ ریالی ۷۰۷۳ ریال را به عنوان آخرین قیمت روز چهارشنبه خود به ثبت رساند. 

دیگر شرکت کرمانی گروه معدن، سنگ آهن گهرزمین در بازه قیمتی ۱۶۹۰۴ تا ۱۷۴۰۰ ریال معامله شد. ۱۷۱۹۶ ریال آخرین قیمت کگهر در روز چهارشنبه بود که افزایش ۸۱ ریالی نسبت به هفته پیش‌تر را نشان می‌دهد.

در معاملات سومین هفته از شهریور ۹۸ در بورس منطقه‌ای کرمان، تعداد ۱۰۴ میلیون و ۲۷۵ هزار سهم به ارزش بیش از ۷۹۵ میلیارد و ۷۵۳ میلیون ریال، مورد معامله قرار گرفت، که نسبت به هفته گذشته ۸۴ درصد رشد داشته‌ است. ۴۹ درصد معاملات این هفته، مربوط به خرید سهام و ۵۱ مربوط به فروش سهام بوده که توسط ۱۲ ایستگاه کارگزاری فعال به انجام رسیده است.

طی سه روز معاملات هفته گذشته، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۹ هزار و ۷۵۳ واحد رشد به عدد ۲۹۹ هزار و ۹۳۱ واحد رسید که در مقایسه با پایان هفته پیش‌تر حدود سه درصد رشد را نشان می‌دهد.

پیش‌بینی می‌شود با شروع هفته و آغاز معاملات این رقم از مقدار تاریخی ۳۰۰هزار عبور کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=34544
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.