هشدار راهداری درخصوص طوفان شن مسیر رودبار جنوب – ایرانشهر

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان گفت: با توجه به اعلام هواشناسی در خصوص احتمال طوفان شن در منطقه جنوب کرمان رانندگان در مسیر رودبارجنوب – ایرانشهر با احتیاط عبور و مرور کنند.

مجتبی رئیسی افزود: سازمان هواشناسی طی انتشار اطلاعیه‌ای احتمال وقوع طوفان شن در سه روز آینده به ویژه در مناطق مستعد جنوب به ویژه بخش زهکلوت را اعلام کرد.‌

وی ادامه داد: طبق این گزارش کاهش دید افقی در جاده‌ها و کیفیت هوا و اختلال در تردد پیش‌بینی می‌شود از این رو به رانندگان هشدارهای لازم اطلاع‌رسانی شده است.

معاون راهداری جنوب کرمان گفت: رانندگان قبل از حرکت خروج و یا ورود به جنوب استان از سمت زهکلوت و محور ایرانشهر حتما از سالم بودن سیستم روشنایی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

وی اضافه کرد: با توجه به تردد تریلر و کامیون‌های متعدد در جاده‌ها رانندگان در هنگام بروز پدیده طوفان شن حتما جوانب احتیاط را رعایت و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.

وی ادامه داد: رانندگان به توصیه های پلیس راه و نیروهای راهداری توجه کنند و از توقف در شانه خاکی مسیرهای ارتباطی خودداری کنند.

رئیسی گفت: رانندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر از وضعیت راه ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها تماس گرفته تا از آخرین وضعیت راه های ارتباطی مطلع شوند.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را با هفت شهرستان و جمعیت یک میلیون نفر تحت پوشش دارد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=67247
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.