وضعیت توزیع شکر در کرمان مطلوب است

اولین جلسه ستاد تنظیم بازار استان کرمان صبح امروز با حضور مدیران ستادی در استانداری برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، سعیدی رییس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان در این ‌جلسه با اشاره به وضعیت جذب شکر دراواخر سال ۹۷ گفت: ۴۸۴۶ تن کل سهمیه شکر استان بوده که این میزان ۳۱۰۱ تن از انبارها خارج و تا کنون در سراسر استان توزیع شده است.

وی بیان داشت؛ با توجه به درخواستی که از طرف مردم نسبت به شکر وجود دارد اصناف بایستی به موقع نسبت به بارگیری و دریافت شکر اقدام کنند.

دهقانی، معاون اقتصادی استاندار کرمان هم در این جلسه بیان داشت: ان‌شالله در سال جدید بتوانیم به موقع اقدام کنیم و کم کاری سال گذشته برخی از متولیان تکرار نشود.

وی با اشاره به اینکه اواخر سال گذشته مشکلات برای مردم پیش آمد گفت: این نحوه عملکرد و توزیع تنها ظلم به مردم است و بایستی تلاش بیشتری شود تا از وقوع این مشکلات احتمالی پیشگیری کرد.

دهقانی با اشاره به توزیع شکر در روزهای آخر سال گفت: مقدار هفتصد تن شکر در سه روز آخر سال در استان توزیع شد و اکنون وضعیت مطلوبی در کل استان از نظر توزیع شکر داریم.

وی از مدیران و متولیان امر خواست ضمن تعین زمانبندی تا یکشنبه هفته آینده سهمیه اختصاص داده شده برای جذب شکر در این مدت اگر شهرستان‌ها حواله‌ای در این خصوص صادر نکردند سهمیه باطل و به شهرستان‌های دیگر تحویل شود.

دهقانی بیان داشت: همچنین افرادی هم که همین هزینه را واریز کرده‌اند اگر تا یکشنبه آینده حواله تحویل نشد نیز ظرف این مدت باطل شود.

وی بر ارائه سهمیه شکر و راه اندازی دو کارخانه قند بردسیر و سیرجان برای تبدیل شکر خام به قند تاکید کرد.

دهقانی معاون اقتصادی استاندار آخرین قیمت شکر در استان را در حال حاضر ۴۵۰۰ تا ۵ هزار تومان به صورت آزادو ۳۵۰۰ تومان از طرف اصنافی که شکر سهمیه‌ای دریافت کرده‌اند عنوان کرد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=26365
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.