پنجشنبه 30 فروردین روز اجرای پروژه های اقتصادی توسط وزیر اقتصاد

اجرای طرح کارخانه تولید لوازم یکبار مصرف سیلیکون از برنامه های سفر وزیر به کرمان، امروز پنج شنبه 30 فروردین است.

به گفته استاندار کرمان روز پنجشنبه 30 فروردین با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح هایی به ارزش 844 میلیارد تومان در استان کرمان آغاز می شود که یکی از این طرح‌ها کارخانه تولید لوازم یکبار مصرف سیلیکون با ۱۱ میلیون یورو سرمایه‌گذاری توسط یک شرکت آلمانی خواهد بود.وی  از افتتاح مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان خبر داد.

“علیرضا رزم حسینی” در حاشیه سفر وزیر اقتصاد و دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به استان کرمان گفت: مرحله نخست بزرگترین طرح فروکروم کشور با حضور وزیر اقتصاد و امور دارایی و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در شهرستان رفسنجان افتتاح خواهد شد.
وی ادامه داد: برای اجرای این مرحله بیش از 420 میلیارد تومان سرمایه گذاری خارجی صورت گرفته است که با آغاز به کار مرحله نخست این طرح  200 نفر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد.
رزم حسینی گفت: نخستین شهرک صنعتی کشور با سرمایه گذاری خارجی به مساحت 500 هکتار در رفسنجان آماده سرمایه گذاری شرکتهای چینی شده است و یک شرکت چینی تاکنون 30 میلیون دلار برای تامین زیرساختهای این شهرک هزینه کرده است.

 

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=17317
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.