دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز:


کارت‌‌های آزاد سوخت در جنوب و شرق استان جمع‌آوری شد

«هیچ جایگاهی در کشور حق ندارد بگوید کارت سوخت نداریم» این صحبت وزیر نفت در ۱۹ خردادماه است. مخاطبان «کرمان‌نو» اما از نبود کارت آزاد سوخت در شهرستان‌های استان می‌گویند

به گزارش کرمان‌نو، جواد اوجی، وزیر نفت گفته بود که همه جایگاه‌داران کارت سوخت آزاد جایگاه را در اختیار دارند و هیچ جایگاهی حق ندارد بگوید کارت آزاد نداریم. بعد از انتشار این خبر اما مخاطبان از نبود کارت سوخت در جایگاه‌های سیرجان، و نقاطی در جنوب استان خبر دادند.پیگیری‌های این رسانه از دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان هم گویای جمع‌آوری تمام کارت‌های سوخت جایگاه‌ها در شرق و جنوب استان است. سیاستی که به نظر می‌رسد برای کنترل قاچاق سوخت در نظر گرفته شده است.

جواد اوجی، وزیر نفت گفته بود که همه جایگاه‌داران کارت سوخت آزاد جایگاه را در اختیار دارند و هیچ جایگاهی حق ندارد بگوید کارت آزاد نداریم. بعد از انتشار این خبر اما مخاطبان از نبود کارت سوخت در جایگاه‌های سیرجان، و نقاطی در جنوب استان خبر دادند. دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در گفت‌وگو با «کرمان نو» از حذف تمام کارت‌های سوخت آزارد جایگاه‌ها در شرق و جنوب استان خبر می‌دهد.


*سوخت‌گیری با کارت آزاد فقط با هماهنگی فرماندار صورت می‌گیرد

میثم ابوسعیدی دراین‌رابطه، گفت: «کم‌کم باید کارت‌ها کم شود تا مردم کارت سوخت خود را سریع‌تر بگیرند و بعدها باید به‌عنوان کارت سوخت اضطراری در اختیار مردم قرار گیرد. در شهرستان‌های جنوبی و شرقی ما این کارت‌ها جمع شده است.»

 ابوسعیدی با بیان اینکه مدت زیادی است که از جمع‌آوری کارت‌های آزاد جایگاه‌ها در شهرستان‌های جنوبی و شرقی می‌گذرد، افزود: «در این شهرستان‌ها سوخت‌گیری بایستی به‌صورت اضطراری از طریق هماهنگی با فرمانداران انجام می‌شود، بدین صورت که با تشخیص فرماندار سوخت به طور موردی در اختیار افراد قرار می‌گیرد.»  جلوگیری از سوخت قاچاق علت این امر خوانده شده و به گفته دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با جمع‌آوری کارت‌های سوخت آزاد، دیگر شاهد صف‌های طولانی جایگاه‌ها در جنوب و شرق استان نیستیم.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=105812
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.