استاندار کرمان:پای دلال در تهیه لباس فرم مدارس وسط است

مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ابتدا به ارائه معرفی اداره خود و چگونگی ادغام سه وزارت خانه-تعاون، کار و رفاه- پرداخت. او نیز گفت کار مهم اداره ما برخلاف افکار عموم مردم فقط بحث مربوط به کار نیست و مهم‌ترین فعالیتی که ما انجام داده ایم حضور فعال در کار گروه اقتصاد مقاومتی و انجام  هفت پروژه در شش فعالیتی که برای وزارتخانه مشخص شده است.

استاندار علت بازدیدهای خود را اشنایی با دستگاه های اجرایی استان کرمان و آشنا شدن با مشکلات و موانع این دستگاه ها بیان کرد.

رزم حسینی نیز خواستار روحیه مطالبه‌گری  تشکل‌های تولیدی شد و گفت مطالبه‌گری ما پایین است باید واحدها روحیه مطالبه‌گری داشته باشند و دنبال حق خود باشند.
او نیز به برون‌رفت ارزش سرمایه اقتصادی استان اشاره و اعلام کرد که تقاضای بازار در کرمان وجود دارد اما ارزش در شهر‌های دیگر می رود و تولیدی های استان کرمان جوابگوی این تقاضا نیستند.

او می گوید بخش عمده این تقاضاها از شهرهای دیگر اورده می شود و اگر کارافرین و تولیدکننده‌ها پیگیری کنند می‌شود سهم بازار را کسب کرد.

رزم حسینی در جمع مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار روحیه مطالبه گری شد
رزم حسینی در جمع مسئولین اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستار روحیه مطالبه گری شد|عکس:مژده موذن زاده

رزم حسینی به کارگرهایی که شهرهای دیگر امده اند و دارند از خاک و اب منابع کرمان استفاده می کنند و برای خود تولید سرمایه می کنند اشاره کرد و گفت چرا با وجود این همه شغل ما با بیکاری در استان کرمان درگیریم.

رزم حسینی نیز از یک نمونه دلالی در تهیه پوشاک مدارس خبر داد و گفت: «در حوزه پوشاک مدارس  ۳۰۰ هزار دست لباس نیازمندیم و یک سر نخ پیدا کردیم که فردی از مشهد خریداری می کند و اینجا می فروشد و یک دلال است و سود بسیاری می‌برد.»

در ادامه مراسم معاونان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گزارشی از کار انجام شده را ارائه دادند.

 

بازدید استاندار از اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان کرمان

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2203
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.