استاندار کرمان خواهان دوری از حواشی سیاسی شد

در استان کرمان بحث جنوب و شمال نداریم

علیرضا رزم حسینی_استاندار کرمان_ می‌گوید در مسائل استانی نباید به اختلافات دامن بزنیم و ما در منطقه کرمان بحث جنوب و شمال نداریم و نگاه توسعه‌ای استان به صورت متوازن می‌باشد.

رزم حسینی مسئولان را به پرهیز از حاشیه های سیاسی دعوت می‌کند و می گوید با پرداختن به حاشیه‌های سیاسی، وقت مردم و مسئولان به هدر می‌رود.
او از تلاش استانداری برای راه اندازی اتاق کنترل و نظارت بر اجرای اقتصاد مقاومتی ظرف ۱۰ روز آینده خبر داد.

استاندار به مسئله‌ی توسعه‌ی اقتصادی در استان می‌پردازد و می‌گوید ایجاد مثلث توسعه اقتصادی یکی دیگر از راهبردهای استان کرمان بوده که در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با اقتصاد مقاومتی می‌باشد.
وی به نقش تأثیر گزار ائمه جمعه در مثلث توسعه اقتصادی اشاره می کند و ایجاد ظرفیت های جدید اقتصادی در شهرستان‌ها به عنوان آثار مفید این امر نام می‌برد.
او می‌گوید دولت در راستای رونق اقتصادی واحدهای صنعتی، ۱۶۰ هزار میلیارد ریال به آنها تزریق خواهد کرد که در استان کرمان تاکنون طرح‌هایی به ارزش هفت هزار و چهارصد میلیارد ریال را برای دریافت تسهیلات معرفی کرده‌ایم.

رزم حسینی اقدامات دولت تدبیر و امید را در استان بسیار مؤثر ارزیابی می‌کند و خبر از برگزاری ۱۸۱ جلسه رفع موانع تولید در استان می‌دهد و می گوید کمیته رفع موانع تولید در استان هزار و چهارصد و سی و یک مصوبه داشته است ۳۱ مورد آن اجراشده است.

حضور مسئولین تمام نهاد ها در جلسه ی امروز
حضور مسئولین تمام نهاد ها در جلسه ی امروز

نمایندگان در کار دولت دخالت نخواهند کرد

رزم حسینی در حضور جمعی از نمایندگان استان قانون تفکیک قوا را از ارکان نظام عنوان می‌کند و می‌گوید هیچ نماینده‌ای به خود اجازه ی دخالت در  امور استانداری را نخواهد داد.
این در حالیست که اخیراً پور ابراهیمی با استاندار بر سر تعویض مدیرکل ورزش دچار اختلاف شده‌اند.

پور ابرهیمی که از غایبین نشست شورای اداری استان بود، در نشست خبری عنوان کرده است که در صورت بروز تغییرات در استان پای وزیر کشور را به مجلس خواهد کشاند و از محمود نیا_مدیرکل مستعفی ورزش و جوانان_ حمایت کرده است.

مردم قدردان خدمات دولت در زمینه‌ی اشتغال خواهند بود

آیت الله سید یحیی جعفری_نماینده‌ی ولی فقیه در استان_ حل مسئله‌ی اشتغال و درآمدزایی را در زمان کوتاه بسیار سخت عنوان می‌کند و می‌گوید اگر دولت تدبیر به طور نسبی در ایجاد اشتغال و کار موفق شود، مردم به خوبی درک می‌کنند و مراتب سپاس و شکر خود را عملاً به جا خواهند آورد.

خدمات دولت در ویترین پارک مادر

رزم حسینی بیان دستاوردهای دولت را از حقوق نظام می‌داند و اجرای صحیح آن را در هفته‌ی دولت، عامل تقویت پایه‌های نظام عنوان می‌کند.
محمدرضا فتوت_ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری_ خبر از برگزاری نمایشگاه خدمات سه ساله‌ی دولت در پارک مادر می‌دهد و می‌گوید مسئولیت برگزاری این نمایشگاه به عهده ی فرمانداری شهر کرمان می‌باشد.
فتوت ارائه دستاوردهای دولت به معنای ارائه دستاوردهای نظام می‌داند و این دستاورد‌ها را ناشی از همدلی و وحدت میان همه ارکان نظام عنوان می‌کند که باید به اطلاع مردم رسانده شود.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=2189
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.