مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان اعلام کرد


۱۰۹۶ کرمانی می‌توانند به کربلا بروند| ۲۲۶ سهمیه خالی

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان سهمیه عمومی استان کرمان را ۱۰۹۶ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۵۸۷ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که ۱۱۳۶ نفر آنها تایید نهایی شدند و از این تعداد ۸۶۴ نفر آنها ثبت نام قطعی شده اند.

به گزارش کرمان نو به نقل از ایسنا، “حمید شمس الدینی” پیش از ظهر امروز ۲۷ شهریورماه در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان کرمان عنوان کرد: کشور عراق سهمیه ۶۰ هزار نفری برای اربعین حسینی به ایران داده که ۳۰ هزار سهمیه آن به موکب داران و ۳۰ هزار سهمیه دیگر آن برای عموم مردم در نظر گرفته شد.

وی سهمیه عمومی استان کرمان را ۱۰۹۶ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۳۵۸۷ نفر در سامانه ثبت نام کرده اند که ۱۱۳۶ نفر آنها تایید نهایی شدند و از این تعداد ۸۶۴ نفر آنها ثبت نام قطعی شده اند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان ادامه داد: ۲۲۶ نفر سهمیه خالی داریم که امروز و فردا مهلت ثبت نام است که اگر این ظرفیت پر نشود این سهمیه به استان های دیگر داده خواهد شد.

وی بیان کرد: برگشت از مرزهای زمینی مقدور است اما رفتن به عراق فقط از طریق هوایی است لذا نباید مردم به مرزها مراجعه کنند.

شمس الدینی سهمیه موکب داران استان کرمان را ۶۳۳ نفر دانست و اظهار کرد: ثبت نام و کارهای موکب داران از طریق تهران انجام می شود.

وی عنوان کرد: درخواست اختصاص پرواز از استان کرمان به عراق داده ایم که هنوز موافقت نشده و اگر موافقت نشود زائرین باید از طریق استان هایی که این پرواز دارند، اقدام کنند.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان هزینه تست pcr را ۳۸۵ هزار تومان اعلام کرد و افزود: زائرین باید هزینه تست تشخیصی کرونا را خودشان پرداخت کنند اما در برگشت این تست را وزارت بهداشت انجام می دهد.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=76931
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.