۲۰ هزار تن آرد توسط تعاون روستایی در جنوب کرمان توزیع شد

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان از توزیع ۲۰ هزار تن آرد در هفت شهرستان جنوبی این استان از اول سال جاری تاکنون توسط شبکه تعاون روستایی خبر داد.

به گزارش کرمان نو به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی جنوب کرمان فاطمه میرساردو اظهار داشت: آرد خام توزیع شده در جنوب استان کرمان با قیمت مصوب در راستای خدمات رسانی به روستاییان، شبکه تعاون روستایی این منطقه توزیع شد.

وی به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها اشاره کرد و گفت: اتحادیه ها و شرکت های تعاونی روستایی جنوب کرمان بخشی از سهمی آرد تعیین شده مورد نیاز روستائیان حوزه شهرستان ها را خریداری و برای توزیع در بین جامعه هدف به عاملان فروش در روستاها منطقه تحویل می دهند.

وی با بیان اینکه تعاونی روستایی مطابق اساسنامه جامع خود قادر به ارائه خدمات متنوعی است، افزود: توزیع آرد در مناطق شهری و روستایی، به لحاظ وجود امکانات انبار، فروشگاه و نیروی انسانی ماهر و با تجربه در دورترین نقاط و اطمینان حداکثری توسط این شبکه انجام می‌شود.

مدیر تعاون روستایی جنوب کرمان تصریح کرد: یکی از مهم ترین خدمات تعاونی‌های روستایی کمک به تامین نیاز معیشتی مردم بوده و این شبکه براساس وظایف محوله در سطح روستاها اقدام به توزیع آرد و کالاهای اساسی می کند.

لینک کوتاه مطلب : https://kermaneno.ir/?p=85813
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.